kleurlenzen

Hey!

Ik zit eraan te denken om volgend schooljaar kleurlenzen te gaan dragen. (niet nu, want t is te opvallend als ik van de ene op de andere dag andere kleur ogen heb) ;p
Nu vraag ik me af bij welke opticien ik ze het best kan halen.
Ik heb namelijk iets van -2, en moet binnenkort nieuwe lenzen halen.
Iemand idee waar ze kleurlenzen goedkoop&goed hebben? Misschien Hans Anders ofzo?

Omg, dat wil ik ook.

Waarom is het zo erg dat mensen weten dat je kleurlenzen draagt dan?
Ik heb ook weleens kleurlenzen in en mensen vinden het juist leuk.

ik zou eerder voor duurzamere lenzen gaan… als je ze echt wilt, kan je er beter in investeren, want lenzen kunnen je ogen echt opscrewen. (en ik had er dan nog van de pearl :d)

wat voor kleur ogen heb je?
en welke kleur wil je gaan dragen?

maar denk dat Pearl of een duurzamere brillen/lenzen winkel goede verkopen, maar niet de hansanders denk ik, maar misschien wel, weet eigenlijk niet of ze het verkopen.

Maar het is toch een beetje té opvallend als je maandag bruine ogen hebt& dinsdag felblauwe. ;p
Niet dat ik dat wil hoor, ik heb van mezelf donkerbruine ogen en ik wil het iets lichter. Lichtbruin of bruin/groen ofzo.
En als ik het aan het begin van het schooljaar doe, is het iets subtieler zegmaar, dan valt het alweer wat minder op (:

Het valt inderdaad op, maar ik ben aziatisch en ik deed groene kleur lenzen in. het viel bij mij helemaal niet zo op. terwijl je het wel echt zag. maar iedereen vond het leuk staan (:.
ik heb ze gewoon bij de hema gehaalt. voor… 12 euro volgens mij. dan kun je altijd kijken of je het wel echt zo leuk vind. maar je kunt ze maar 1 maand dragen als je ze goed bewaard.

heee ik ook! Maar werd het dan bruin/groenachtig of echt helemaal groen?
& leken ze daar ook groter door?
Want bij mij zie je mn iris gewoon niet, myn ogen zyn echt heeel donker =s

ze werden inderdaad groter (: en het was in het licht een soort groen, maar zonder bruin groen ja… niet helemaal te beschrijven… maar wel leuk