Kleurlenzen?

Ik heb heel donker haar (bijna zwart) en groene ogen. Het ziet er eigenlijk best wel onnatuurlijk uit vind ik zelf. Er wordt altijd al gevraagd of ik kleurlenzen draag, en sinds Benelux’ Next Topmodel (Jaelle…) wordt het de laatste tijd nóg vaker gevraagd. Ik vind het echt heel irritant en daarom zou ik graag donkerbruine kleurlenzen willen, dus weet iemand misschien waar ik deze kan kopen? Op internet ofzo? Want je kan bijvoorbeeld wel kleurlenzen kopen bij de HEMA, maar daar hebben ze alleen groen, blauw en lichtbruin voor zover ik weet. Alvast bedankt!

Dit zijn trouwens mijn ogen:

http://oi54.tinypic.com/28b8bok.jpg

juist mooi toch! ik zou er juist blij mee zijn en het als compliment opvatten dat mensen dat vragen ;p maargoed, het is jouw keuze natuurlijk!

het beste kan je naar een opticien gaan, want als ze het daar al niet hebben kunnen ze je vast wel doorverwijzen, weet je zeker dat je veilige hebt…

sowieso niet zomaar ergens bestellen, sommige zijn echt niet goed namelijk ;p

bij de kruidvat en etos verkopen ze volgens mij ook kleurlenzen en anders bij de opticien

^
Ik vind het inderdaad echt mooi, een lichtere oogkleur dan je haarkleur zelf!
Ik heb zelf donkerbruin haar (dat ook bijna op zwart lijkt) en ook zulke donkere ogen (als ik mijn ogen ietsjes dichter knijp, lijkt het net alsof ik echt zwarte ogen heb), en dat vind ik zelf soms een beetje saai & eentonig staan.
Maar als je het echt vervelend vind zou ik wel kleurlenzen nemen, al vind ik het zelf gewoon dikke geldverspilling.
Be proud of your beautiful eyes girl!

Juist mooi toch.
Je moet je niks aan trekken van wat mensen zeggen johh

ik zie het groene niet echt :blush:
maaar,
donker haar en groene ogen lijkt me echt mooi ;d
je moet geen kleurlenzen in gaan doen ;o

Kleurlenzen zijn heel slecht voor je ogen heb ik gehoord. Toch zou ik ze heel graag een keer willen proberen, ik heb nu grijsblauwe ogen en ze vallen een beetje weg vind ik. Ik zou graag felgroene, felblauwe, goudkleurge, bruine, rode en zwarte lenzen willen hebben haha, lijkt me echt geweldig.

Ik zou echt geen kleurlenzen gebruiken :blush:
Wel een beetje een onduidelijke foto want ik zie niet echt groen.
Maar het lijkt me wel mooi.

Wil je ruilen? :grinning:

Het is zonde om jezelf te veranderen! Niet doen meid. Je hebt mooie ogen!

Onduidelijke foto, maar ik sluit mij aan bij de bovenstaande reacties.

ik heb ook donker haar en groene ogen, i like it <3

Als je kleurlenzen hebt van een goeie kwaliteit kan het geen kwaad.

Wat een onzin… Je uiterlijk veranderen doe je omdat je het zelf leuk/mooi vind, niet vanwege iets dat anderen zeggen…

Als je echt kleurlenzen wilt, zou ik zeggen; ga ervoor!

Je kan bij de opticien kopen, maar die gaan maar een maand mee. Op internet kan je circle lenzen kopen, die gaan een jaar mee. Persoonlijk vind ik circle lenzen beter, want er is veel meer keus etc.

In Nederland kan je ze kopen via Geocandy en Glamoureyez en in het buitenland via Pinkyparadise. Bij Geocandy had ik btw ooit iets besteld en betaald, maar nooit gekregen, want ze zeiden dat ze geen bedrag hadden ontvangen terwijl het toch echt van m’n bankafrekening afgeschreven was (en ik had er zelfs een screenshot van gemaakt!) :pensive:

Aanrader is EOS Neo Vision Brown ik gebruik nu de grijze versie en ze zien er natuurlijk uit :slightly_smiling_face:

Dit is best wel een oude foto, maar je kunt wel m’n kleur haar, ogen en huid zien. Wat voor kleurlenzen denken jullie dat mooi bij me staat? Ik wil gewoon een keer wat anders haha, bijvoorbeeld voor een feestje.

http://i55.tinypic.com/160vl1c.jpg

Wow sorry grote foto.

^

Bruin

Haha wat een luxeprobleem. Dat is juist hartstikke mooi joh, ik ben echt jaloers op je. :slightly_smiling_face:

Op, ik dacht effe dat je circle lenzen in had haha. Maarehhhh, glamoureyez.nl.