Kleurlenzen

Heey, k heb zojuist lenzen gekocht bij de Hema… hazel
Maar ze lijken een beetje geelig
Dus weten jullie misschien ook waar ik nog andere (bruine) lenzen kan halen van ong 15 euro? Of minder…

Dankjewel!x

Nee sorry. Ik ben altijd bang dat ik blind wordt van kleurenlenzen ;o

ahahahahah, nou ik zal je gerust stellen…
Heb ze zonet ingehad en nisk aan de hand

Alleen begin ik wel steeds waziger te zien en soms even zwart
nee grapje

Hhaha

WEHEEEHHJOWW ik d8 egt XD

Ahahah xd

hahaha nee grapje hoor
heb er geen last van gehad
maar weet iemand et echt niet? :stuck_out_tongue:

ehmmmm er is wel een ander topic over kleurlenzen…
ofja
er was er een
misschien staat daar iets?

Ja maar iedereen heft t over die lenzen van de hema
heb wel kunne vinde dat je ze de bij de etos? ook kan halen dus zal ev kijken en bij een site
maarja verder ook niet echt… en oohja bij een opticien

Ik heb juist bruine ogen maar als ik een keer kleur lenzen inzou doen bijv blauw of groen ofzo, dan zal je altijd een stukje bruin zien dus dat is niet zo mooi bij mij :stuck_out_tongue: Maar bij de hema, en etos heb ik ze gezien, je kan ze ook wel in brillen winkels kopen maar daar zijn ze wel wat duurder, maar misschien ook betere kwaliteit !

Ik vind kleurlenzen nutteloos,
maar dat kan ook komen omdat ik zelf gewone lenzen heb

Geen idee.

bij een opticien, maar ik weet niet hoe duur ze daar precies zijn, ik had bij mijn opticien mn blauwe lenzen op sterkte en daar doe je een maand mee… Maar die van de drogist kan je langer gebruiken want neem aan dat je ze niet elke dag indoet…

je hebt geen sterkte ofzo nodig?
alleen voor de kleur?

Ja alleen kleur ^^

.

.

ik heb nog meer bewijs

http://i36.tinypic.com/23vf4ua.jpg

ik ben de linkse en ik heb hier blauwe kleurlensen in (ook van de hema) mijn vriendin heeft dw groene.

In het echtheb ik donkerbruine ogen

mijnes komen niet van de hema of etos. heb ze uit een een ander land laten importeren. dus slecht voorbeeld voor onder de 15 euro :stuck_out_tongue_winking_eye:
ik vind die van de hema btw best nep uitzien… wel mooi hoor!

vaak ligt het aan het lichtinval, vanaf een bepaalde hoek krijg je weer je gedeeltelijk je oude oogkleur erdoorheen, en dat kan er heeeel eng uit zien!
En als je nog een randje van je eigen iris ziet, is je iris gewoon groot denk ik? xD

maar sorry ik heb al contactlenzen, dus kleurlenzen kan ik niet indoen, dus ik heb echt geen flauw idee welke goed / slecht zijn…

moeilijk he het verschil tussen links en rechts :stuck_out_tongue:
Of met kleuren kan ook…

Maar ik weet het niet ben er ook na opzoek

UP

UP