Kleurlenzen

Dames,
Wat vinden jullie, kleurlenzen…
Do or don’t en waarom?

Don’t. Fucking slecht voor je ogen.

Ik heb ze zelf omdat t mij wel leuk leek ofzo, maar het deed zo ongelofelijk veel pijn aan mijn ogen dat ik het toch een don’t vind uiteindelijk ook maar 1 keer gedragen dus ik vind het ook zonde van mijn geld xD

oh fuck. haha, ik heb vandaag die van solotica besteld. Super duur, maar zag een tutorial op youtube ervan en vond ze super mooi… Maar nu denk ik, waarom heb ik het gedaan :hammer:

Precies hetzelfde had ik, die van mij waren niet super duur, maar uiteindelijk had ik er beter iets anders van kunnen kopen. Ik moet wel zeggen dat ik gevoelige ogen heb, mijn ogen hebben de rest van de dag nog gebrand van die stomme lenzen… :flushed:

wow, maar kan je überhaupt wel tegen lenzen? Want ik draag normaal wel gewoon zachte lenzen… en gelukkig tot nu toe geen last van *afkloppen* hihi

Ik heb ze weleens gehad, van de opticien maar wel zonder sterkte (heb ik niet nodig). Daar had ik overigens geen last van, wel goed schoonhouden en niet vaker dragen dan in de gebruiksaanwijzing staat.

Nou kijk, het was misschien niet het slimste idee, maar normaal draag ik nooit lenzen en had dus ook nog nooit lenzen in gehad :cold_sweat:
Het was een heel impulsief idee (dat zijn de meeste ideeën van mij maar goed) en nu heb ik er ook echt heel veel spijt van aangezien ik ze dus 1 keer in heb gehad xD

Ik denk dat als je een legit merk gebruikt, lenzen gewend bent en de gebruiksaanwijzing netjes volgt het geen problemen zou moeten geven!

haha wat jammer! Ja je ogen moeten sws wennen dat er wat op zit. Vooral als je begint met kleurlenzen haha. Maar ja kan geen kwaad toch…

Ja precies! Alleen vind ik het wel een beetje vaag dat die een jaar mee gaan :cold_sweat:

Nee klopt, ik had ze ook graag willen laten wennen aan die lenzen alleen ik zag ook bijna niks en het deed echt veel zeer. Misschien dat ik nog wel eens een poging doe, maar niet op korte termijn :cold_sweat:

Het kan natuurlijk ook aan de soort lenzen liggen hè! Als je het leuk vind, moet je het zeker doen. X :slightly_smiling_face:

Ja kan ook nog inderdaad! Misschien moet ik een keer duurdere proberen xD Heb alleen niet zoveel geld om teveel geld te betalen voor lenzen zeg maar, ach ik kijk wel :stuck_out_tongue:

Ik heb zelf wel vaker kleurlenzen in gehad voor een aantal uurtjes. Viel reuze mee, deed geen pijn of iets. Het is alleen eng om ze vast te leggen/schuiven op je iris. Misschien dat het na een lange dag dragen pas gaat irriteren, geen idee.

Niet mee slapen natuurlijk, als ze herbruikbaar zijn goed opzoeken hoe je ze schoonmaakt en moet bewaren. Snap niet waarom het fucking slecht voor je ogen moet zijn. Het is natuurlijk geen feest maar verwacht ook niet dat je scheel gaat kijken. Genoeg mensen die lenzen dragen. Zolang je maar oppast en geen prut uit China bestelt

Zoveel geld heb ik ook niet voor lenzen over haha, weet echt niet wat me bezielde. Naja hoop dat ze het maar waard zijn :’)

Haha, ook een beetje impulsief of niet? xD
Ik koop iets en een paar minuten later denk ik, oke dit was niet slim :cold_sweat:

Precies! Maar ik denk meer dat kleurlenzen sneller irriteren dan normale omdat ze minder zuurstofdoorlatend zijn. Maar goed, idd goed schoonmaken en goed mee om gaan. Dan zou het geen probleem moeten zijn.

Een vriendin van mij draagt wel eens kleurlenzen, ziet er leuk uit en ze heeft er verder geen last van. Is ook niet schadelijk voor je ogen als je van goede kwaliteit bestelt en er goed mee om gaat.

Haha precies! Maar mijn grootste angst is dat ze toch niet zo natuurlijk gaan lijken… but yeah, If you never try, you’ll never know…