[b]Heey ,
Is er iemand die wel is kleur-lenzen van de Hema heeft gekocht?
Ze kosten ong. ¤16,- .
Maar ik heb een vraagje ; Hoe vaak kun je ze gebruiken?
Of moet je ze gelijk weg gooien naar de 1e keer ?
xx.[/b]
[b]Heey ,
Is er iemand die wel is kleur-lenzen van de Hema heeft gekocht?
Ze kosten ong. ¤16,- .
Maar ik heb een vraagje ; Hoe vaak kun je ze gebruiken?
Of moet je ze gelijk weg gooien naar de 1e keer ?
xx.[/b]
zou ik ook graag willen weten!
Haha ja ik ook dus ik hoop dat iemand mij het antwoord kan vertellen
ja mijn vriendin heeft ze gekocht maar ze zijn heel slecht. Haar ogen gingen helemaal ontsteken. dus ik zou ze niet kopen
Ik heb ook gehoord dat ze slecht zijn. Maargoed diegene had dan ook geen lenzen nodig, maar wou ze uitproberen voor de kleur
En weet iemand het antwoord op me vraag?
Mijn vriendin had 3 maands lenzen in de kleur blauw.
Ze draagt ze dagelijks. Haar nooit horen klagen. (Ze doet het wel goed, met elke dag de lenzen verschonen etc.)
Zo iemand anders zij van ‘je kan ze maar 1x in doen’
maar ik weet niet wie gelijk heeft.
.,.
Ga naar de Hema. Het staat er op hoelang je ze kan dragen.
Of kijk op de site.
Mijn vriendin heeft die ook, en zij zegt een maand ;]
ik vind ze er wel ONGELOOFLIJK nep uitzien, dus ik raad ze je af.
Ik denk dat het bij ieder persoon persoonlijk ligt.
Ik vraag het me vriendin wel, je ziet het wel als je goed kijkt (En dan zie je haar bruine iris er een beetje onder komen. Maar mensen die haar niet zo lang kennen merken het niet.
Vind het er ook niet nep eruit zien.
Vind je? O__o bij dat meisje bij mij in de klas is het alsof ze een prent heeft ingekleurd, ziet er echt niet uit. Vooral haar groene lenzen, de blauwe zijn nog niet zó fake, maar toch wel nep
Ik heb zelf bruine ogen en ik wil graag blauwe lenzen
Ja, maar hangt natuurlijk van de gene af die ze draagt .
Als ik ze draag zie je het niet, maar ik kocht ze voor een feestje (Duurde een eeuwigheid ze erin te stoppen…) en ik heb groen/blauwe ogen en bruin/donkerblond haar. Dus bij mij valt het niet heel erg op.
fake
o
Maar weet iemand het antwoord op me vraag
waarom zou je een andere kleur lenzen willen, iedereen weet dat het nep is? oke voor een feestje is kattenogen ofzoiets wel grappig of een kleurtje, maar voor dagelijks gebruik …
Als ik het me goed herinner, is het een maand dat je ze kan houden. (dat is wat mijn klasgenoot zei)