kleurige print fancy leggings

Het is een nieuwe trend aan het worden. De geprinte kleuren fancy leggings, maar wat is jullie mening hierover?

Ik vind ze leuk, mits je ze goed combineert (:

leuk! ik ben er gek op!

Ik vind ze wel leuk, maar zie het mezelf nog niet meteen dragen.

En je het kunt hebben met je figuur.

Ik vind een geprinte legging niet echt anders dan een broek met print. Ik vind ook niet dat als je een ander figuur hebt dan “normaal” je dit niet moet dragen. Ik vind het juist stoer als iemand dat niet size 0 is zich wel opvallend en volgens de trends kleed. Zelf schommel ik tussen een 38/40 en heb vrij stevige bovenbenen, maar draag liever leggings dan broeken, niet alleen omdat het heerlijk zit, maar ook omdat het super leuk staat. Volgens le boyfriend komen mijn billen er goed in uit :flushed:

ik zou ze alleen dragen met rokje, want een legging zonder rokje daar hou ik niet zo van…
ik zie de laatste tijd namelijk nogal veel mensen in alleen een legging…

ben ik de enige die echt geen idee heeft wat dat is?

^ nee, ik weet het ook niet haha :'D

Ik vind ze leuk en heb ze ook zelf :slightly_smiling_face:

Hoe ziet zo’n ''zg ‘‘print fancy legging’’ er dan uit? Bij de H&M zag ik wel diverse gebreide leggings met een soort zwart/wit print die doet denken aan aztec prints.

Die vind ik best wel leuk om te dragen, maar hiervoor moet je wel de juiste benen hebben.

Ja dat is ook zo. Ze verkopen ze op deze website. www.y-hershop.nl
Voor degene die niet weten wat het is

-

Ik vind leggings juist veel mooier bij vrouwen met stevige benen dan bij vrouwen met dunne benen. Iedereen z’n mening. Je kan iemand niet verbieden iets niet te dragen want op die manier kan niemand meer kleren aan :slightly_smiling_face:

-

Dik staat niet gelijk aan lelijk.

dat zeg ik toch ook niet… ik zei in mijn eerste post dat ik niets tegen ‘vollere’ mensen heb. Er zijn genoeg dingen die beter staan als je wat voller bent dan wanneer je dun bent.

Ja je oet er inderdaad de juiste benen voor hebben, bij meiden met hele dunne beentjes vind ik dat niet zo mooi staan,mijn mening

Ik weet nog steeds niet wat het is.

Oke sorry, dat maakte ik eruit op.