Kleurencombinaties

Hoihoi,

Er is waarschijnlijk altijd wel iemand die zich afvraagt welke kleur goed past bij een andere kleur. Ik zit nu ook met dit probleem! Ik wil misschien nieuwe Dr Martens kopen en ik zat de denken aan mintgroene, maar welke kleuren passen daar nou echt goed bij?
Dankjullie wel!:slight_smile:

ik vind mintgroen altijd wel mooi bij basic grijs/zwart/wit, springt het er lekker uit! maar het past ook wel bij bruine accessoires en jeans. (: rood kan ook trouwens, krijg je een beetje een aardbeitjes combinatie, haha :grinning:

Tegenwoordig kun je veel kleuren met elkaar dragen (colorblocking) als je daar van houdt tenminste. En anders de basic kleuren idd.

Bij donkerblauw staat het ook mooi.

ja ik vind donkerblauw ook heel mooi er bij! of cobal (?) blauw en in principe kan ales nu:6

Dus jullie zeggen gewoon kopen, je vindt er altijd wel wat leuks bij? :grinning:

(licht)roos en rood lijkt me wel mooi bij mintgroen

Zwart, paars en roze n_n

Wat vinden jullie van een zwarte riem met bruine schoenen? Of een bruine tas met zwarte schoenen?

Tegenwoordig zie ik het heel vaak… maar ik weet niet zo goed wat ik vind…

ik vind zwart en bruin wel gaan te samen, maar dan niet vlak bij elkaar dus geen zwarte broek + bruin topje
maar wel zwarte schoenen + bv bruine tas of iets dergelijks

Ja wat AnanasRepen zegt! Niet te dicht bij elkaar maar met wat afstand ertussen kan het wel vind ik! :slightly_smiling_face:

Ik snap niet zo goed wat mensen niet vinden kunnen aan zwart met bruin, maar dat ligt dan vast aan mij haha

Kobalt? Hihi.

Ik combineer mintgroen altijd met veel wit, lichtpaars en geel. Roze kan er ook goed mee samen en grijs vind ik ook altijd leuk bij snoepkleurtjes.

Haha nee hoor dat snap ik zelf ook niet.
Het lijkt me alleen een beetje saai, bruin en zwart als klerencombinatie. Maar ik kan het niet zo lelijk vinden als roze en rood bij elkaar.

Whether you need。Gets into our website for a minute that uses you
http://www.fashionjeanshop.com
We are international trade. We offer grade a quality product only. Our products are authentic quality with original box .No matter what reason it is. buy from us will have much more confidence ! So, please don’t hesitate, just contact us for details! We will be your reliable business partner!
Hope you guys will enjoy by online shopping without much disturbances

Ik vind dat toch wel het mooiste met wit, grijs en zwart. Of spijkerstof maar dan zou ik de rest basic houden. Ik vind colourblocking met meerdere opvallende kleuren eerlijk gezegd heel lelijk.