kleuren leggings

Hoi, ik zoek leggings in vrolijke kleuren maar ik kan ze in de winkels niet vinden… Ik heb wel een site gevonden alleen vind ik ze een beetje duur en bestel ik liever niet online. http://store.americanapparel.eu/8328.html?cid=905 Vooral die orchid en teal vind ik leuk. Ik zoek trouwens katoenen leggings en geen panty leggings. Als iemand het weet ik hoor het graag en alvast bedankt ^^

bij pieces hebben ze leuke bloemenleggings.
hier heb je niks aan maargoed.

Bij de coolcat heb je volgens mij wel paarse, roze enzo (?)

Vandaag was ik toevallig nog bij coolcat, maar ik zag alleen de ‘basic’ kleuren…of ik ben echt blind :cold_sweat:

Veritas.

american apparel is ook een gewone winkel? Die heb je ook in Nederland, in Amsterdam sowieso.

^ Ja weet ik, alleen zoals ik al zei vind ik die leggings nogal prijzig.

SECONDMISTAKE: Ik woon in Flevoland dus België is een beetje ver weg voor mij of bedoel je iets anders?

Ohja, de Veritas is alleen in België. Sorry.

up?

Ik heb ze ooit een keer gezien, maar ik weet niet meer waar…

zipper in amsterdam

ik heb een knal paarse legging, gewoon gekocht bij de kruidvat haha maar ik weet niet of ze ze overal hebben. zie dit maar als een up

Weet iemand misschien nog wat winkels waar ik die dingen kan kopen???

Op de markt voor n paar euro :blush:
heb mooie grijze, dan nog leuke laarzen erbij en klaar :slightly_smiling_face:

V&D soms

ik weet niet wat je maat is, maar bij veel kinderafdelingen gebruiken ze felle/aparte kleuren. en misschien goedkope dingen zoals de hans textiel? daar gebruiken ze ook allerlei kleuren geloof ik

V&D of HEMA? Geen idee eigenlijk.

v&d, hema, bij sommige vero moda’s en only’s heb je ze ook wel.