Kleur wenkbrauwpotlood

Hee meiden,

Kunnen jullie mij misschien helpen aan de hand van deze foto welke kleur wenkbrauwpotlood ik zou moeten gebruiken? Ik twijfel hier namelijk heel erg bij als ik in de winkel sta.

En als het kan, kunnen jullie dan een (niet al te duur) merk potlood + nummer vd kleur/naam vd kleur noemen?

Dankje!

foto = weg

Bruine van de Hema, die is best wel goedkoop en er zit ook een borsteltje aan de andere kant. Verder als je het donkerder wilt, kun je ook nog met oogschaduw aanvullen. Maar de foto is zelf al donker dus beetje lastig haha.

Donkerbruin denk ik. Ligt ook aan je haarkleur.

Mn haarkleur is donkerblond. :slightly_smiling_face: En m’n wenkbrauwen donkerbruin met zwart.

Ik heb dus het wenkbrauwpotlood van de HEMA gekocht laatst maar ik vind die echt een rode ondertoon hebben dus niet de juiste kleur , next time toch een donkerdere kopen…

Volgens mij moet je één tint lichter doen voor je wenkbrauwen.
Ik had eerst dezelfde kleur gedaan als mn wenkbrauwen, maar dat maakte ze wel erg prominent. Dus ik heb nu een lichtere gekocht. Die van de HEMA zijn prima vind ik.

Ik heb donkerblond haar, en ik heb een potloodje van Catrice. Nummer 02 Date with Ash-ton (zoiets :slightly_smiling_face:)