Kleur skinny

Hallo! wat voor kleuren van skinny dragen jullie bij je laarzen of rijlaarzen?
Ik draag (bijna) altijd rijlaarzen: de zwarte rubberen paardrijlaarzen van Aigle.
Wissel dan graag af van jeans.
Heb heel wat blauwe, van heel licht (bijna wit) tot heel donker. Ook een damaged.
verder een paar grijze, een zwarte en sinds kort een knalrode.
Op volgorde:

1. Op stip de eerste: lichtblauw, want die doen mijn rijlaarzen mooi uitkomen.
  2. De grijze: past goed bij zwart, en ook bij de oranje dingen die ik draag (t-shirt, hemd, pull of sjaaltje: altijd wel iets)
  3. Donkerblauw: gewoon
  4. Damaged: voor uitgaan en ‘wilde’ feestjes en zo.
  5. De zwarte: voor meer ernstige gelegenheden: familiebezoek en zo.
  6. Rood: die hou ik echt voor de zomer, want is wel echt opvallend, maar iedereen hier vindt ze erg mooi met de zwarte laarzen.

Wat is jullie volgorde / voorkeur?

Ik draag mijn paardrijbroek bij mn rijlaarzen :slightly_smiling_face:

Zonde eigenlijk dat je paardrijlaarzen koopt en ze vervolgens niet gebruikt waar ze voor bedoeld zijn.

Afijn, ik droeg ook altijd mijn donkerblauwe paardrijbroek bij mijn laarzen.

Ohja, mijn rijbroeken zijn donkerblauw, creme & bruin geruit :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn rijlaarzen gekregen van mijn vriend, als verjaarskado, echt niet om te gaan paardrijden, maar om gewoon zo aan te doen. Dat is gewoon een trend, meer en meer meisjes hebben rijlaarzen aan.
Bij mij op schook was ik een tijdlang de enige, nu zijn er al meer meisjes die met rijlaarzen naar school komen. die tend kun je gewon toch niet tegenhouden?
Wat de kleuren betreft:
Maandag, koninginnedag, heb ik een meisje gezien met precies dezelfde, knalrode skinny als ik gekocht heb, en…dezelfde Aigle paardrijlaarzen, was echt verstomd. Leuk om nu mijzelf eens te zien in iemand anders, en ja, dat rood van de broek laat de zwarte laarzen heel mooi uitkomen. Alleen durf ik die rode broek nog niet dragen dacht ze voor de zomer te houden, hoewel het maandag echt wel warm was. Zal toch wat meer moeten durven…
En dan wit, was dat glad vergeten! Witte jeans bestaat, maar heb het persoonlijk nog nooit gezien. Maar kun je het dragen bij zwarte laarzen??

^Nee, dat is illegaal.

Flauw hoor!

ik gebruik ook alleen mijn paardrijlaarzen om mee te rijden.