Kleur of zwart-wit cadeau doen?

Hi meiden, als verassing voor mijn moeder heb ik met mijn broertje en zusje een fotoshoot gedaan. (ik lig onderop, ghehe) Ik heb deze foto als favoriet gekozen om in een grote lijst te geven, maar ik twijfel heel erg tussen kleur en zwart-wit. Ik zou graag jullie mening horen!

Ik vind de zwart-witte mooier! Maar ligt denk ik ook een beetje aan de kleuren in de kamer waar de foto komt te hangen?

Ik zou ook voor zwart wit gaan, ik vind dat meestal wat sprekender. Maar ligt inderdaad wel aan de kleuren van de kamer/meubels.

Ik vind die in kleur veel mooier! Maar ik heb sowieso niet heel veel met zwart-wit foto’s.

Waar hij komt te hangen is in de woonkamer, en daar hebben wij donkerbruin behang en onze meubels bestaan vooral uit hout. Jullie alvast bedankt voor de reactie!

Ik vind de zwart witte mooier :slightly_smiling_face:

Ligt ook aan het lijstje. Als je veel hout hebt en het lijstje is ook van hout, raad ik zelf kleur aan ipv zwartwit. Maar het gaat maar net om smaak, ik vind bruin in combinatie met zwart heel lelijk maar er zijn mensen die er van houden.

Ja ben ik met je eens ! Alleen de lijst is Zilver, en daardoor twijfel ik ook want bij de zwart-witte word het dan misschien teveel grijstinten, maar ik weet van de kleur ook niet of het er bij past. haha , wat een 1st world problem dit.

Ik vind die in kleur veel mooier! De zwart witte is een beetje saai.

Ja dit vind ik ook, ik kon de goede omschrijving niet vinden. Die in kleur spreekt wat meer vind ik, en omdat de kleuren niet heel fel zijn is het niet te schreeuwerig.

Zwartwit zou ik zelf niet doen vanwege de contrasten. Daarin komen de shirts enorm naar voren. In de kleurenfoto komt meer aandacht op de gezichten.

Ik vind kleur mooier!