Kleur kleding blond haar.

Heey!

Hebben jullie misschien advies welke kleur leuk zal staan? Ik dun, heb blond haar iets tot over m’n schouders, blauwe ogen en heb een hele lichte huid.

Ik kom er niet helemaal uit

(m’n camera is stuk dus kan op het moment geen foto plaatsen, misschien later!)

Toen ik nog blond was kreeg ik altijd veel positieve reacties met kleding in roodtinten.

Maar dat kan je natuurlijk het best zelf zien.

Ik net als ik blauwe/groene tinten draag :stuck_out_tongue:

Qua uiterlijk heb ik hetzelfde als jou,
tijdens de winter draag ik vaak zwart, soms rood idd of donkerblauw,…
Tijdens de zomer vind ik beige tinten, wit, marineblauw,… wel leuk bij blond.(:

ik ben zelf ook bleek en heb lichtblond haar, ik heb wel donkerbruine ogen dus dat is wel anders :grinning: maar groen, rood, blauw, paars,… vooral de warmere tinten staan mooi bij mij. In beige ofzo lijk ik net dood, en van die pastelkleuren ben ik ook net dood :grinning: maar je moet gewoon zelf een beetje proberen… dan zie je wel wat je mooi staat!

ls je een lichte huid hebt: geen zwart! Dan lijk je echt doodsbleek…
Bij mij (blond :grinning:) staat blauw leuk.

Alle kleuren blauw, groen, grijs.

Dit is heel verschillend, zoals hierboven wordt gezegd lijk ik ook net dood in beige, pasteltinten. Ik kan ook geen wit hebben, dan lijk ik net een spook… :S Donkere kleuren (grijs, zwart, bruin) en wat fellere kleuren (paars, blauw, roze, soms rood, maar ligt eraan wat voor kleur rood) ziet er wel weer goed uit. Maar mijn ogen zijn heeeeeel licht, een combi van grijs, blauw en groen, echt heel raar. Nja, succes!

je kan ook is googlen op zomer, winter, lente en herfst types…
daar staat denk ik ook wel bij
welke kleuren bij wat voor uiterlijk horen…