Kleur kleding blond haar.

Heey!

Hebben jullie misschien advies welke kleur leuk zal staan? Ik dun, heb blond haar iets tot over m’n schouders, blauwe ogen en heb een hele lichte huid.

Ik kom er niet helemaal uit

(m’n camera is stuk dus kan op het moment geen foto plaatsen, misschien later!)

Toen ik nog blond was kreeg ik altijd veel positieve reacties met kleding in roodtinten.

Maar dat kan je natuurlijk het best zelf zien.

Ik net als ik blauwe/groene tinten draag :stuck_out_tongue:

Qua uiterlijk heb ik hetzelfde als jou,
tijdens de winter draag ik vaak zwart, soms rood idd of donkerblauw,…
Tijdens de zomer vind ik beige tinten, wit, marineblauw,… wel leuk bij blond.(:

ik ben zelf ook bleek en heb lichtblond haar, ik heb wel donkerbruine ogen dus dat is wel anders :grinning: maar groen, rood, blauw, paars,… vooral de warmere tinten staan mooi bij mij. In beige ofzo lijk ik net dood, en van die pastelkleuren ben ik ook net dood :grinning: maar je moet gewoon zelf een beetje proberen… dan zie je wel wat je mooi staat!

ls je een lichte huid hebt: geen zwart! Dan lijk je echt doodsbleek…
Bij mij (blond :grinning:) staat blauw leuk.

Alle kleuren blauw, groen, grijs.

Dit is heel verschillend, zoals hierboven wordt gezegd lijk ik ook net dood in beige, pasteltinten. Ik kan ook geen wit hebben, dan lijk ik net een spook… :S Donkere kleuren (grijs, zwart, bruin) en wat fellere kleuren (paars, blauw, roze, soms rood, maar ligt eraan wat voor kleur rood) ziet er wel weer goed uit. Maar mijn ogen zijn heeeeeel licht, een combi van grijs, blauw en groen, echt heel raar. Nja, succes!

je kan ook is googlen op zomer, winter, lente en herfst types…
daar staat denk ik ook wel bij
welke kleuren bij wat voor uiterlijk horen…

Je moet eigenlijk om het echt te weten een kleur advies laten doen, want niemand heeft dezelfde huid omdat je ook een kleur in je huid als ondertoon hebt. Je kan 2 mensen hebben allebei met een bleke huid, maar de 1 heeft een rode ondertoon en de ander een gele dus je kan niet zeggen wat bij iemand goed staat.
Maar ik vind bij blond haar en lichte huid blauw en rood mooie kleuren.

donkerblauw vind ik altijd heel mooi :grinning:

wit vind ik altijd mooi bij blond haar.

Roze, beige, blauw… Wit en zwart maken mij meestal wel bleek, behalve in de zomer als ik wat bruiner ben!

Ik heb zelf ook blond haar en khaki en groentinten staan me echt mooi! terwijl ik groen eerst nooit mooi vond xD

ik ben ook blond, en kan eigenlijk alles aan
alleen wit maakt me heel bleek

http://www.modewijzer.com/kleuradvies.htm kijk bij kleurtypes

Poederroze :grinning:

Turqioose, kakigroen, wit, zwart, poederroze eigenlijk alles wel. Maar ben ook niet heel bleek.