Kleur kamer --> ik heb geen idee

Hii!!!

Ik mag een nieuwe kamer van mijn ouders.
Dat is egt supervet, maar ik ben al 3 weken aan het bedenken in welke kleuren ik mijn kamer nou wil hebben.

Eerst had ik iets van 50(!) combinaties, en daar ik deze “selectie” uit gekomen:

Lichtblauw - donkerbruin
Oranje - rood - geel
Lichtroze - lichtgrijs
Zwart - wit
Magenta - groen
Beige - bruin
Zilver - goud
Turkoois - limoen
Goud – bruin – wit

Zo als je denk ik wel ziet en leest, het zijn totaal verschillende kleuren en ik heb egt geen idee wat bij mijn kamer past. :thinking:

Duss, heeft iemand een idee wat leuk is??

THANX

Turkoois/zilver/wit.
(:

ik vind je combinaties eerlijk gezegd maar niets

goud-bruin-wit

Zelf ben ik van die neutrale kleuren, dus beige - bruin. Aangezien je in je die kamer slaapt en dus wat rustige kleuren moeten zijn. Maar turkoois - limoen lijkt me ook wel vet.

ik vind mintgroen-oud roze heel mooi bij elkaar en dan met wat wit

Past wel goed bij food & sport (’:

vond jij dat ookal? (:

Oranje - rood - geel

uh, iew?

Anyway, ik zou donkerbruin en lichtblauw doen.

Lol, misschien moet ze dan maar iets met watermeloenen als behang doen, dan komt ‘t al wat meer in de buurt (’:

TEN EERSTE:

Maak me niet belachelijk, ik lees dit namelijk ook.

TEN TWEEDE:

Ik heb hulp nodig, dus verspil je tijd niet door dat te typen en ga wat anders doen

TEN DERDE:

Ik ben pas een paar uur lid van Girlscene en ik had dus geen idee hoe ik dit moest doen

en zoiets heet even normaal vragen.

en je bent sinds vanmorgen online, dus geen paar uur.

TEN EERSTE:

Maak me niet belachelijk, ik lees dit namelijk ook.

Uhm… tja, waarom denk je dat ik ‘t in het openbaar zeg, ik ben nu eenmaal niet iemand die onderwerpen achter iemands rug om bespreekt (’:

TEN TWEEDE:

Ik heb hulp nodig, dus verspil je tijd niet door dat te typen en ga wat anders doen

Jij maakt ervan dat ik mijn tijd verspil, maar ik kan dit anders zien. Zo ieder z’n mening.

TEN DERDE:

Ik ben pas een paar uur lid van Girlscene en ik had dus geen idee hoe ik dit moest doen

Okay, who cares? Je moet je niet zo druk maken… je zult dit nog wel vaker mee maken op dit forum en het is niet het einde van de wereld.

ik heb oranje-groen. En je verwacht het niet maar het oogt als een hele leuke vrolijke kamer, (meerdere complimenten ovcr gehad. (En nee die kleuren vloeken niet als je het goed doet). Maar ik heb dan wel alleen oranje muren (3 oranje en 2 witte, (ik slaap op zolder)). en een groen-oranje dekbedovertrek , en spulletjes waarbij één in groen en één in oranje.

Ik zag hier net ook lichtblauw-bruin staan. dat is ook heel mooi.

Ik had limegroen met turqoise, maar dat verveelt heel snel hoor!
Vorige week heb ik de turqoise muren wit geverfd en dat is heel mooi geworden!

deze combinaties van je vind ik leuk;
Lichtblauw - donkerbruin
Lichtroze - lichtgrijs
Goud – bruin – wit

@ Kimberley hahaah, watermeloenenbehang xD.

paars en geel vind ik een hele mooie combinatie, LAKERS <3 haha.
en limegroen en lila vind ik ook mooi.

.

Ik heb browniekleur, paars/bordeaux rood met wit en verder een grote zwart witte poster op de browniemuur,en verdere accesoires in die kleur:)