kleur beugel

ik krijg binnenkort een beugel en vroeg me af welke kleur van elastiekjes ik dan kan nemen. iets wat niet echt fel is ofzo want ik ben bijna 15 en dat vind ik dan niet echt bij mijn leeftijd passen. maar ik vroeg me af of wit snel vies wordt en dat het dan een beetje gelig wordt want dat lijkt me echt lelijk. en is iets van grijs, zwart of donkerblauw ofzo mooi? nouja iig iets dat niet echt opvallend is. haha okee echt domme vraag dit maarja ik wil het wel graag weten :stuck_out_tongue:

Oh god… :’) Wat dacht je van doorzichtige?

De nieuwe soort beugels heb je geen elastiekjes meer.

Ik nam gewoon grijs toen ik nog een beugel had. Zelfde als kleur van de beugel dus :")

Ik had vroeger licht roze. Goede tijd. :’)

Je hebt heel veel kleuren. Bij mijn orthodontist tenminste. Neem gewoon doorzichtig/zilver als je wil dat het niet echt opvalt.

ik zou gewoon zilveren nemen! Want witte gaan heel snel meekleuren, en zwarte laten je tanden heel erg opvallen! Ik zou geen lichtblauw ofzoiets nemen, dat staat meestal niet zo heel leuk!

Grijs, past bij de beugel en zie je dus amper. Als je doorzichtig neemt kan die verkleuren.

Geen witte nemen! Die verkleurt en is dan geel.

Niet te druk over maken! Ik wilde altijd lekker op vallen: knal groen/oranje/geel/roze/blauw :grinning:.

Iedereen ziet je beugel toch wel dus veel zal het niet uitmaken hoor.

Elke x een andere, geen geel of wit, bij die gele lijkt het net of je tanden vies zijn en die witte verkleuren.

ik heb die dingen nooit gehad

Licht roze.

grijs / doorzichtige .
deed ik ook altijd , maar soms ook rood (vond ik heel leuk staan :grin: )

Ik heb altijd transparant, en als je gewoon 2 maal per dag je tanden goed poetst verkleuren die echt niet. Ik vind sowieso dat een beugel niet echt iets is om mee te showen dus hoef ik ook geen kleurtje :’)

Ik mocht geeneens is een kleur kiezen.

gewoon grijs, zou ik doen. had ik ook altijd.

inderdaad, gewoon grijs, dat vind ik het mooiste.

ik had altijd echt spastische kleurtje, good old days. (:

maar, mijn vriend heeft een paar dagen terug een beugel laten zetten (het arme ding is bijna 20) en heeft gewoon grijze elastiekjes. een beugel valt hoe dan ook wel op, dus dan kun je het beste grijze elastiekjes nemen als je niet wilt dat het opvalt.

Ik nam altijd zilver of roze.