Klets over je kat!

Hier kun je alles kwijt over je kat, of over ze in het algemeen. foto’s , over gedrag , etc. xxx enjoy

Ik heb geen kat :slightly_smiling_face:

Ik ook niet ;p

Mijn kat is heel lief maar mijn moeder wilt hem niet T__T

Ik heb wel een poes! maar dat telt zeker niet. :smirk:

Ik vind katten heel leuk hoor, maar er is al een katten topic

haha, leuk. mijn kat heet Tante Jet, ze is gestereliseerd, en een echte buitenkat :slightly_smiling_face:
later als ik twee katten heb, noem ik ze mevrouw en meneer de boer.

http://forum.girlscene.nl…topic/list_messages/95637

Denk dat je hier meer kattenfans kan vinden. (:

Alleen als t een maine coon is. (:

Kijk uit, nu komt mijn inner-nerd naar boven

Mijn kat is te dik. Hij heet Karel(tje) en ik vind hem lauw. En hij is lui maar wel grappig. En hij komt uit Portugal en hij heette eerst Luna, maar dat vonden we een stomme naam. Het is een Europese Korthaar en hij heeft een rooie vacht. Maar hij si wel heel lief.

wij hebben een kat, maar ik heb niks met katten.

onze kat is helemaal zwart, en hij lijkt op een vleermuis want hij heeft hele grote oren en een klein hoofd. mijn moeder is superblij met hem, altijd als die kat binnenkomt pakt ze hem op en geeft ze hem heel veel kusjes en zegt ze altijd; ‘jaaaa poppie, mien ventsje (mijn mannetje) waar ben je geweeeest?’ en dan begint dat beest een beetje te lachen zegmaar. en hij draait met zijn kont als hij loopt volgens mijn moeder ^^

en stiekem is mijn vader jaloers want hij roept steeds; dat beest moet weg! maar stiekem wil hij gewoon dat mijn moeder zo tegen hem praat hahahaha

Mijn kat heet Pepper en als je d’r aait gaat ze heel hard spinnen en daarna bijten, dus ik snap d’r niet.
Maar ik ben er sinds een half jaar allergisch voor, dus ik aai d’r nooit meer.

Er is een kattentopic :wink:

ik heb geen kat, wel een goudvis

Ik houd niet van katten.

Een van mijn katten is lief, maar ook rost, mannelijk & dom.

mijne is een bitch maar als ze slaapdronken is nou dan smelt je hart als je naar haar toe gaat en ze jou begroet <3

pictureees

Ik heb een kat (Pim) en een Poes (Mae → Mee), Pim is echt fantastisch. Het is echt een kletskop en een zeurtje. Je hoeft hem maar aan te kijken en hij begint al hele verhalen te mauwen. En Mae is een luilak die heel de dag slaapt en s’avonds actief/ondeugend wordt. :'DDD

Mijn kat heet Teigetje, het is een Europese korthaar enhaar vacht is cypers, dat betekent dat ze van die strepen heeft. Het is een heel lief, actief beestje maar ook wel een tikkeltje agressief :l. Dus als het haar even niet zint, heb je gelijk een klauw in je arm. Voor de rest is ze heel ondeugend! Wel leuk :]