klerenvraagje!

hej!

ik heb dus een probleempje:
mijn moeder vind altijd dat ik genoeg kleren heb, dus krijg ik haast nooit wat. Als ik dan voorstel om het met m’n eigen geld te kopen, vind ze dat ik van alles ruim voldoende heb (en extra’s vindt ze ABSOLUUT niet nodig!)… weten jullie hier misschien iets op?
xx

ik heb geen flauw idee :astonished:

best wel kutprobleem ;s ik zou eigenlyk niet weten wat je moet doen :astonished: misschien kan je een xtje met je vader gaan praten & zeggen dat je ook wel eens nieuwe kleren wil maar dat je moeder dat niet goed vind, misschien luister je moeder wel naar je vader ofzo ? succes ! :slightly_smiling_face:

dat probleem heb ik ook, maar toch blijf ik kleding halen met mn eigen geld dan en dan bewaar ik het in de kast en later laat ik het zien en dan denkt ze meestal wel van: oww toch wel leuk en dan even een preek van 10 seconde, maar dan heb je wel je nieuwe outfit =P

Als je met je moeder een vast bedrag afspreekt dat je per maand krijgt, dan is het dus jou geld en dan mag je zelf weten wat je er van koopt. In ruil daavoor hoef jij dan niet meer bij je moeder an te kloppen. En ik zou lekker gaan shoppen met vriendinnen haha!

Mee eens :wink:

gewoon kleedgeld vragen? zoveel per maand… of is goed je klerenkast uitzoeken op wat je niet meer draagt/te klein is enzo…

hm, ik kryg zelf studiefinanciering en mn ouders vinden dat ook vaak. maar toch koop ik het, myn geld, myn keuze

Zeggen dat het te klein is?
Zeggen dat je je schaamt dat je ermee moet lopen…
:stuck_out_tongue: Kleding verstoppen?

:stuck_out_tongue: nee niet echt goede tips:P

als je gewoon iets van kleren koopt in de stad met vriendinnen dan moet je moeder het wel terugbetalen :stuck_out_tongue:
zou dat werken denk je?
hmm misschien toch niet zon goed idee

Geen idee. ^-^’

miss moet je gewoon seggen dat je een meisje bent en ook gewoon elke maand wat nieuws wil kopen. en noem ff een paar voorbeelden van meiden ( uit je klass ofso ) die dat wel mogen enso… ;;
succes

[i]Zeg tegen je moeder:
Kijk mam, zie hoe mooi dit shirtje is! Maar wat héb ik eraan als ik het niet kan combineren met een leuk vestje of nog een shirtje eronder? Mam, mijn kleren zijn leuk maar ik móét gewoon iets hebben om het te kunnen combineren…

Hihii, succes!! x[/i]

Verkoop kleren die je niet meer zo vaak draagt op girlscene/marktplaats oid. Dan heb je geld EN minder kleren :slightly_smiling_face: