Kleren voor disco.

Ik ga wel eens naar een disco toe,
maar mijn probleem is: ik zweet heel snel.
Maar toch wil ik wel leuke truitjes aan, maar zodat je de zweetplekken niet ziet.
Gelukkig stinkt mijn zweet niet, maar mijn probleem verder is
dat ik niet zulke leuke topjes en truitjes weet te krijgen die niet al te duur zijn.
Iemand een site of een afbeelding voor me wat ik kan kopen?
Hopelijk willen jullie me helpen!

xxx britt

deo ?

een zwart strapless truitje?

Odorex extra dry =)
Dag van te voren ff op doen en voila, weg zweet :grinning:

Scheer je oksels goed voordat je weg gaat (aan de haartjes kan het zweet blijven hangen en dat zorgt voor zweetplekken) en gebruik een antitranspirantdeo en geen parfumdeodorant. En verder misschien hemdjes/singlets aan enzo?

Geen shirtjes met mouwen dragen

oke dankje allemaal!

bij de h&m (en andere winkels ook wel) heb je wat wijder vallen hemdjes en shirtjes volgens mij heten ze cropped tops, die zitten heerlijk en zijn ook nog eens leuk! en je ziet de zweetvlekken er niet in!

en nog een vraag: normaal heb ik maat 38 topje. En nu heb ik een leuk zwart topje gevonden maar er staan alleen maar Uk maten, welke maat moet ik nu dan hebben?

ik heb het al :slightly_smiling_face:

je hebt ook een speciaal spul, heeft m’n moeder ook maar weer zo gauw niet hoe het heet, als je dat opdoet zweet je een paar dagen helemaal niet. is wel duur, maar misschien is dat een idee?

Je bedoelt odorex volgens mij, werkt prima, is inderdaad wat duurder maar het geld echt wel waard :slightly_smiling_face:

oke dan kan ik dat misschien wel eens proberen!

Uhm wat ik ook wel eens doe, is een topje onder je shirtje of andere topje whatever, dan ‘lekt dat niet door’ zeg maar en zie je de zweetplekken niet op je rug bv, ik zweet altijd op mijn rug haha.

Ik heb een keer gehoord dat een vrouw maandverband onder haar oksels deed. :pensive:

Alleen katoen dragen geen synthetisch spul, daar zweet je sneller in.

Indd!
En misschien is dit een van de mindere tips maar als je een zwart truitje aan hebt en je zweet zie je dat beter dan als je een licht truitje aan hebt, zorg er dan wel voor dat je een deo gebruikt waarvan je geen gele plekken op je witte truitje krijgt, want die krijg je er moeilijk uit!
Succes!

Er zijn inderdaad van die ‘pads’ [Hema heeft ze geloof ik] die je in je shirtje kan plakken. Werkt net als inlegkruisjes, maar dan voor zweet.
Je kan eventueel ook kapmouwtjes dragen [dat je schouder toch is bedekt, maar niet nog extra stof onder de oksel zit] of shirtjes met vleermuismouwen of vlindermouwen. Die vallen wijder waardoor je of geen zweetplekken krijgt omdat de stof lager hangt of dat je het niet ziet, omdat er meer stof voor hangt.

Deo helpt niet tegen zweetplekken, alleen tegen de geur. Op zwarte kleding zie je het juist minder, want lichte kleding schijnt vaak door als het net is, dus ook als je zweet.

Odorex kan je inderdaad ook proberen. Bij mij werkte het wel redelijk, maar een vriendin van me begon dan ineens op een andere plek [zoals in de nek of op de rug] te zweten.

^ Dat doe ik ookaltijd :’)
En anders strapless 4.95 bij de h&m!

katoen kleding deo