Kleren te koop, Makeup, Schoenen + accesoires. ALLES TUSSEN €2 - €8,50.

Ik verkoop liever op dit moment, ik heb hard wat geld nodig, maar je kan altijd proberen om te ruilen​:heart: Ik ben niet verantwoordelijk voor fouten van PostNL!:heart: Alle prijzen zijn exclusief verzending en richtprijzen, bieden mag altijd!:heart: Ik wil best aanfoto’s maken, plaats even een reactie van welk item en dan zal ik hem in de beginpost zetten! :heart:

Gouden portemenee - Merk: DD. Kleur: Goud. Richtprijs : €2,50.
Portemenee met strikje. - Merk: ? Kleur: lichtblauw / turqoise. Richtprijs: €3,50.

Merken: alle drie Coolcat. Ik kocht ze vorig jaar voor €19,95 p.s ze zijn nu te klein voor me. Maat: Bordeux shirt xs en de andere twee 158/164. Richtprijs: €5,50 p.s.

I :heart: VE shirt - Merk: H&M. Kleur: Donkergrijs met pailletjes. Maat: 158/164. Richtprijs: €4,00.
Turtle on the run - Merk: Fishbone (New yorker). Maat: xs. Richtprijs: €3,50.
Faith is my religion - Merk: Fishbone (New yorker). Maat: xs. Richtprijs: €4,50.

Merk: Graceland. Maat: 37. Ik kocht deze laarzen voor €29,95 maar ze zijn nu al te klein. Ik heb ze maar een paar keer gedragen en de conditie van de laarsjes is nog heel goed, geen vlekken of andere dingen. Richtprijs: €8,50.

Merk: Le coq sportif. Maat: 38 (valt als een 37). Ik kocht ze vorig jaar maar ze zijn te klein geworden. Ik kocht ze voor €19,99. Richtprijs: €6,00.

Nagellak - Merk: W7. Kleur: 71 Cosmic Purple. Richtprijs: €1,50.
Bb cream - Merk: Maybelline New York. Kleur: Medium (met SPF 30). Ik kocht deze bb cream dream fresh voor €9,99 en heb deze 1x getest. Richtprijs: €6,00.

Merk: Catrice. Kleur: Kijk rechter foto. Heb ze allemaal 1 keer getest. Richtprijs: €2,00 p.s.

Under eye concealer - Merk: Maybelline New York. Kleur: 030 (Medium) Richtprijs: €3,50.
Mac blush - Merk: Mac. Kleur: Roze met paars ombre. Richtprijs: €8,50.

Muts - Merk: Firetrap. Kleur: Oranje/roze met bruin. Richtprijs: €2,00.
Tasje - Merk: DANIELRAY. Kleur: Zwart. Richtprijs: €2,50.
Horloge - Merk: Jetset. Kleur: Wit met goud en kleine diamantjes. Richtprijs: €5,00.

ruil je de nagellak en bb cream?

note me.

Up.

ik bied 7euro op mac blush

Up.

had je mn notes nog gelezen?

Merk: Catrice. Kleur: Kijk rechter foto. Heb ze allemaal 1 keer getest. Richtprijs: €2,00 p.s.

Ruil je ze alle 5 ?