kleren probleem___

hoi,
IK heb een probleem. Ik keek laatst in mijnkleren kast en ik had niks moois meer en ik probeerden dingen bij elkaar te mengen maar dat ging niet en ik leen ook kleren van men zus maar ze vind dat niet fijn ( ik ben 12 en zij is 15 en haar kleren passen mij :grinning:) maar dat vindze niet leuk dus. ik heb geen idee wat te doen.
hebben juliie mischien ideetjes ? en snelle manier
XxxxXLiefss

Nieuwe kleren kopen…

haha indd?
wat wil je nou doen dan?

heb ik geen tijd meer voor heb zoveel te doen
:S

xx

dan moet je niet zeuren als je geen tijd hebt. want wat wil je met je kleren doen? of nieuwe of pimpen maar als je daar allebei geen tijd voor hebt…

Dat is het juist dat vraag iik aan jullie
snap je het een beetje :grinning:
xx

meid, kijk ik heb wel tijd thuis maar ik kan moeilijk nu direct naar een stadje gaan zomaar ineens en iets gaan kopen.duhh
en als je hier komt voor commentaar dan is er geen reden om een andwoord te geven alleen voor de meisjes die wel intresse hebben

ja maaar toch bedankt voor de tip

Je kunt ook kleding bestellen :stuck_out_tongue:

heheh jaah :grinning:

waar koopt je zus al der kleding?

overal !
maar bedoel je nu dat ik daar ook kleren moet kopen
?

:grinning:
wel slim

plan gewoon een shopdagje in. waarom zou je nu meteen kleren moeten kopen?

ja s waarr

Hoe wil je aan nieuwe kleren kopen als je niet wilt gaan shoppen of iets wilt bestellen?:")

maar niet alleen kopen ik wil meer iets met mijn kleren doen maar ik denk niet dat iemand weet wat :grinning:
ikzelf ook niet wand anders zou ik geen topic starten natuurlijk

iets anders dan kopen of bestellen mischien

eh volgens mij blijft zelf maken dan nog over …
maar als je al geen tijd hebt om te gaan winkelen dan laat dit ook maar zitten :slightly_smiling_face:

jaa maar hoe ga ik ou iets in mekaar steken

hallo? emm. koop gewoon kleren ga op een zaterdaggie gewoon even naar de new yorker of h&m doe is gek. :grinning: