Kleren met grote maten problemen

hoi
ik heb echt een groot probleem. Ik heb bijna geen kleren, im serious. Ben gister naar de h&m geweest en een broek maat 50 was te klein, nou valt het ook wel heel klein hoor. Want ook bovenkleding maat 48 was te klein terwijl ik normaal maat xl heb boven. Weten jullie websites of winkels voor leuke kleding? en dan ook echt dat maat 50 valt als maat 50. Dit is zo depressief…

groetjes
en o voordat er word gedacht dat ik zielig doe; ik heb echt bijna geen kleren

De miss etam heeft best leuke kleding. En grote maten.

hm ja daar ben ik al eens geweest maar echt heel veel ouwe tutten kleding

is afvallen geen optie?
niet lullig bedoelt en ik weet dat het eigenlijk geen antwoord op je vraag is.

het lijkt me gewoon heel vervelend als je niet in de reguliere winkels je kleding kunt halen.

Is ze mee bezig volgens haar blog :slightly_smiling_face:

Kijk eens in het ‘stevige meiden topic’
Daar zijn er veel meiden die leuke shops weten voor grote maten!

is t ook. Ben bezig met afvallen, ben er ook een blog over gestart. Die kan je zien op mijn profiel. Maar dat duurt een jaar…
Het enige wat ik nu heb:
2 vestjes, 1 truitje, rokje, legging.
Dit is al mijn kleding

ooooooh ok!

heb ik al eens gekeken maar heb ik niet echt iets gevonden

Snap ik, maar ik bedoel dat je het daar dan kunt vragen omdat ze er daar verstand van hebben :slightly_smiling_face:

ohhh hahah

Newlook plus size?

Junarose, C&A, Dorothy Perkins,…

Het zou wat handiger zijn als je aangaf wat je stijl is en wat je zoekt?

Ik zou denken dat je vooral basics nodig hebt, gezien je zegt dat je bijna niks meer hebt.
En mogelijk niet zo duur gezien je bent aan het afvallen, het zou zonde zijn als je veel betaald voor iets wat je na een maand te groot is.

Miss etam heeft zo te zien goede jeans broeken in hun plus collectie
http://www.missetam.nl/zoeken/nl/page/224/?FH=fh_refview%3Dlister%26fh_refpath%3Dfacet_11%26fh_reffacet%3Ddnz_ampg%26fh_location%3D%2f%2fers%2fnl_NL%2fdnz_l2%3e%7bdnz_l2_298%7d%2fdnz_ampg%3e%7bplus%7d

Verder heeft de C&A mooie shirts

En jasjes

Verder als ik zo bot mag zijn, je oude kleding…is het te groot of te klein. Want broeken kan je bv makkelijk innemen als ze te groot zijn en shirts kan je mogelijk met een riem wat meer passend maken.

haha is niet bot hoor :wink:
maar tis te klein allemaal. Ben 20 kg in een jaar aangekomen :flushed:
ik houd heel erg van klassieke stijl, en idd ook basis nodig.
Bedankt voor de linkjes, ik ga even kijken!

bij de ms mode hebben ze ook leuke en moderne kleren

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/stevige-meiden.-226498.5425.html

Kijk eens op het bovenstaande topic, hier vind je veel leuke webshops en inspiratie voor stevigere vrouwen/meiden!