Kleren kopen is een hele opgave voor mij.

Het is precies alsof de enige mooie kleren maar 38/40 en maat 46/48 hebben…

Herkent iemand dat ook :flushed:?

Nee, is afvallen geen optie?

Wat is nu precies het probleem?

Misschien zoek je verkeerd,
misschien moet je kledingwinkels zoeken voor een bepaalde maat.
Misschien moet je online proberen?
Afvallen/verdikken??

I don’t know want je uitleg is enorm vaag.

Ik snap je probleem niet. Is het probleem dat alles wat jij mooi vind is uitverkocht ofzo?

Bedoel je nu dat jouw maat altijd uitverkocht is en alleen 38-48 nog in de winkels hangen als jij gaat winkelen? Anders snap ik je niet, haha. :’)

Volgens mij bedoel je dat maat 42 en 44 vaak uitverkocht is? Dat kan wel kloppen, dat is namelijk de gemiddelde maat in Nederland dus die zullen ook het snelst uit het rek worden gehaald. Je kan altijd vragen of ze die maat nog achter hebben liggen.

Maat 42/44 betekent echt niet altijd dat je dik bent hoor (als reactie op ergens hier boven).

42/44 is XL/XXL, sorry hoor maar dan ben je wel dik.

Ja.

M = 40-42
L = 44-46
XL = 50-54
XXL = 58-62

Geen foute informatie verspreiden aub.

^Dat is echt onzin. Het verschilt per persoon welke maat je nodig hebt. De een heeft een maat groter nodig vanwege brede schouders, de andere vanwege lengte. Iemand die 1.45m lang is en maat XL nodig heeft is waarschijnlijk te zwaar maar verder kan je zulke aannames niet doen.

Ik interpreteer de openingpost alsof ze te zwaar is, waardoor ze de mooie kleding die alleen in maat 34/36/46/48 niet kan kopen. Dan lijkt het me wel een goed idee om af te vallen.