Kleren die passen bij mijn figuur/lengte

Ik ben erg veel afgevallen en ik draag nog steeds veel van mijn oude kleren. Vroeger droeg ik alleen maar kleren om mijn vetrollen enzo te bedekken (oversized hoodies, truien, etc) :confused: en die kleren heb ik nog steeds. Ze zijn daarnaast ook niet mooi. Ik moet dus echt nieuwe kleren kopen en het liefst kleren die mijn figuur/rondingen accentueren omdat ik niet meer mijn lichaam wil verbergen! Ik heb wel een paar nieuwe shirtjes en broeken maar niet écht iets moois in de kast dat past bij mijn figuur.

Ik heb een zandloperfiguur*, ik ben ERG klein (1m53 ofzo) en ik heb ERG korte benen :’). Volgens mij heeft het dan geen zin om een korte broek te dragen omdat mijn benen dan nog korter lijken…maar wat als ik nou hakken draag? Ik vind korte broeken echt mooi namelijk. Vooral nu het warmer wordt. En wat voor soort broeken moet ik dragen (bootcut, skinny etc) als ik niet kleiner wil lijken?

Verder zou ik weten wat ik gewoon niet moet dragen als ik niet kleiner wil lijken. Of dikker! Wat voor soort kleding laat mijn rondingen zien in plaats van ze te verbergen? En wat moet een meisje sowieso in haar kast hebben?

*Mijn figuur, waar ik ontzettend trots op ben na 20+kg afgevallen te zijn, kan je hier zien zodat je een beetje weet wat ik bedoel:

http://fattytan.valtaf.n…ome&id=159365&size=normal

Ik heb er weinig verstand van (zal ik eerlijk toegeven :wink: ) Ik ben zelf namelijk lang! Maar ik weet wel dat als je hakken aan doet… je benen automatisch langer lijken. Dus dan kan je best een korte broek aandoen! Pas wel op dat de schoenen niet te… flashy zijn. Dan ziet het er heel snel uit alsof je naar een feest gaat ipv naar school XD

Ik wou eigenlijk alleen even commenten om te zeggen: WAUW! you look fiiiiiine girl! <3 ziet er echt goed uit! Gefeliciteerd met het gewichtsverlies :wink:

Pumps met een donkere skinny, lijken je benen zooooveel langer

wow jaloers op jou figuur. Ik heb ook een zandloperfiguur en korte benen maar ik ben wel wat zwaarder. Ik probeer broeken tot het minimum te beperken, ik draag veel rokjes en en steeds meer jurken. ik zou wel een tailleriem dragen om je taille te accentueren. Verder denk ik dat je wel veel kunt hebben. Misschien sleehakken/wedges kopen zodat je langer bent maar toch lekker kunt lopen?

Iemand die ik ken heeft hetzelfde als jij. Zij draagt (best wel hoge) hakken, dat maakt haar volwassener vind ik. Voor de rest ook veel tailleriemen of riemen onder je borst zeg maar. Voor de rest zou ik het ook niet weten ;p

ik heb die tips ook nodig xd
ik ben alleen wat dikker, maar dat ga ik veranderen:P

zie dit maar als een upje:D

Trouwens je hoort ook wel dat een skinny jeans je kleiner doet lijken en een broek met wijd uitlopende pijpen je langer doet lijken, maar ik vind dat ik er dikker uitzie in een broek met wijde pijpen. Oja en je kleden in een kleur maakt ook langer maar dat zie ik niet zo snel gebeuren :stuck_out_tongue:

^Skinny jeans maakt je langer hoor :’) wijd uitlopende pijpen maakt je juist kleiner en dikker xd.

Oh :’) en zie maar eens een broek te krijgen met wijd uitlopende pijpen die past, haha, dat lukt écht niet. Vandaar dat ik alleen maar skinny’s draag (1.56). Die wijde broeken zijn altijd zooooo te lang.

THANK YOU IEDEREEN. Serieus, hier kan ik mee verder! Als er mensen zijn met meer info hoor ik het graag :grinning:!

ik heb hetzelfde als jij. (behalve dat afvallen dan ;p) ik heb ong hetzelfde figuur als jij. Ik draag vaak gewoon een zwarte legging met laarsjes eronder (met en zonder hak). en goed aansluitende shirts. zo draag ik veel longsleeves, die tot over mn kont vallen. Zo lijk je langer, en met een mooie taille riem ook een stuk smaller.
Hakken helpen natuurlijk ook altijd, of een leuke gilet! (:

ik hoop dat ik je geholpen heb ;p

Mooi figuurtje!

En ik ben ook niet zo heel erg groot, en korte broeken kunnen wel, zolang ze wel maar net onder/boven je knie komen. Kuitbroeken en dergelijke maken je echt kleiner. Schoenen zoals All Stars (hoge dan) kunnen je ook kleiner maken (als je benen bloot zijn).

En voor de rest alle tips hierboven (:

Is die beha van de newyorker? Want dan heb ik hem ook :'D

ik heb er zelf niet zoveel verstand van maar je hebt een erg mooi figuur :slightly_smiling_face:

ik weet niet of je in verhouding dan wel grote borsten hebt? ik heb voor mijn lengte/postuur wel grote borsten en ik kan jurkjes/shirt/vesten die helemaal dicht horen , echt niet hebben x] dan lijkt mn lichaam zooo raar haha

Je hebt zo’n prachtig figuur nu! Echt respect. Als ik dit zo zie heb je niks meer te verbergen. Persoonlijk zou ik nu veel strakke kleren gaan dragen, omdat je dat dus jaren niet gekund hebt :slightly_smiling_face:

Ik vond deze link:
http://www.vrouwonline.nl/mode-beauty/kledingadvies/2005/zandloper-figuur

Alleen dat stukje van de broeken vind ik niet bij jouw lengte passen. Ik zou inderdaad een donkere skinny dragen met hakken.

Ik vind het echt goed dat je zo bent afgevallen, nu heb je echt een mooi figuur!

Ik ben zelf erg lang (1.80), maar ik denk dat ik wel wat weet.

• Draag wel korte broeken, maar geen kniebroeken oid, want die ‘hakken’ je benen in 2en waardoor je korter lijkt. Hotpants zijn wel weer leuk, omdat je dan al je ‘been’ laat zien en daardoor lijk je langer.
  • Draag niet teveel kleding in blokken, bijvoorbeeld een zwarte broek + roze shirtje. Je kan beter alles laten terugkomen in elkaar. Of doe een 1-kleur outift. Natuurlijk niet helemaal blauw ofzo, maar bijvoorbeeld een jeans + lichtblauw tshirt + blouse met blauwe figuurtjes.

Hoe ben je zoveel afgevallen? Ik heb geen idee, maar ik moet ook echt afvallen (nog drie/vier kilo) en ik wil het snel gedaan hebben haha. Dus als je tips hebt?

goed van je dat je zoveel afgevallen bent :grinning:

high waist shorts werken zeer goed om je benen langer te laten lijken!
zorg dat de pijpen wat wijder vallen, lijk je nog slanker
daar bovenop een goed aansluitend topje/t-shirtje
die hoge taille short accentueert normaal gezien ook je zandlopenfiguur ^^

http://http://shop.lacoste.com/Stretch-Cotton-High-Waist-Short/dp/B001NDH7ZE

zoiets =D