kleren combineren met haar

Ik ga zaterdag shoppen, maar elke keer ik in de paskamers sta vraag ik me af of de kleur die ik draag wel bij mijn haar past.
Mijn haar heeft ongeveer dezelfde kleur als op onderstaande foto’s (:

http://data.whicdn.com/images/33906332/tumblr_lxat9lmvzU1qfnq1do1_500_thumb.jpg

http://data.whicdn.com/images/33902659/tumblr_lyeb7d40ZD1qdynoio1_500_thumb.jpg

http://data.whicdn.com/images/33902576/tumblr_lyd471tDOI1rnqt9wo1_500_thumb.jpg

grijze tinten en wit staat je waarschijnlijk heel mooi (:

Ik denk dat groene kleuren je ook mooi staan, wat warmer groen. Maar ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van, maar een vriendin van mij heeft ook rood/blond haar, en groen staat haar prachtig!

Aardtinten, denk ik.

upje

Volgens mij wel alle kleuren die niet in de buurt komen van je eigen haarkleur :slightly_smiling_face:

aardetinten inderdaad!

wat een mooie haarkleur!

Pastelkleuren en aardkleuren en dan vooral groen!

Ik had ook veel problemen hiermee inderdaad. Toen ik nog brandweer rood haar had. Dan is het sowieso raar om rode kleding aan te hebben, behalve rode schoenen, dat staat wel weer stoer. Maar goed, in jouw geval denk ik eignlijk dat alles wel kan hoor. Ik zou wel oppassen met felle kleuren als shirtjes.

Dit! Verder echt een prachtige haarkleur! :slightly_smiling_face:

Ik heb rood haar. Mij staat donkergroen, bordeauxrood, zwart, aardetinten en sommige tinten wit (maar daar moet je echt mee oppassen in de winter, dat kan je heel faal maken, liever niet dus). Beter geen grijs en pastelkleuren, want mensen met rood/roodblond haar hebben vaak een lichte huid en het kan je heeel faal maken. En dat is niet wat je wil. Roze, geel en oranje vloeken naar mijn mening altijd, dus dat zou ik ook niet doen.

Bodeaurood vind ik supervet lijken met rood haar!!
En verder wat aardetinten houden, maar niet al te basic
Ga lekker los met assecoires (’:

Dit inderdaad, ik gebruik vaak wel wat fellere kleuren in mijn accessoires :slightly_smiling_face:.

bij deze ben ik jaloers op jouw haarkleur.

Ik vind beige trouwens heel mooi daar bij. Zwart kan ook goed.
Ik weet alleen dat je oranje, mintgroen en felroze echt moet vermijden. Maar verder gewoon beetje proberen? Ik denk dat een beetje donkerder groen ook heel mooi kan staan.

Dat kan je niet echt zeggen aan de hand van deze foto’s.
Het hangt ook zo erg af van je precieze huidskleur, en hoe blond je haar is… Nog steeds kan dan een kleur de één wel staan en de ander niet.

Ik heb ook roodblond haar, en bijna alle kleuren rood staan mij prima. Ook zwart en alle aardetinten staan leuk, de grijstinten minder. Ik draag zelfs wel eens lichtroze of oranje… Het verschilt echt per persoon, gewoon proberen dus!

lichtroze lijkt mij juist best mooi met zo’n kleur haar!

Dankje ga zeker opzoek naar aardetinten wat die heb ik nog niet en misschien ook nog wat donkergroen. :slightly_smiling_face:

Gestart door Zaidaaa op Vandaag om 00:00:00

Hoe doe je dat nou weer? Precies tot die tijd gewacht? ;p Hahaha. Sorry, ik heb verder niets nuttigs bij te dragen aan dit topic.

Hahaha, geen idee had het ook gezien :stuck_out_tongue: