Kleinere borsten?

Hee allemaal!
Ik heb een vraagje. Omdat ik flink overgewicht heb ga ik binnenkort beginnen met 8 kilo afvallen. Maar ik heb ook erg grote borsten (e/f, maar ze lijken wel iets minder hoor). Maar het zou me nogal raar lijken als ik straks een normaal gewicht zou hebben, met hele grote borsten. Dus mijn vraag: krijg je kleinere borsten als je gaat afvallen?

bedankt xxx

Jep

Ja

ja mestaal wel mestaal vallen je borsten ook als eerste af.
bij mij is weer het probleem: ik heb niks en als ik dan even wil gaan lijnen heb ik echt niks :zipper_mouth_face:

hahaha nja mijn probleem is, ik ben 1.60 en heb cup 65 G, daar wordt je k nie vrolijk van :crazy_face:

volgens mij wel

Zeker, je borsten bestaan bijna helemaal uit vet.

alleen ze gaan hangen als je afvalt, dat is wel wat minder…

daarom heb ik dus kleine borstjes ;$
ik heb bijna geen vet…

Dat kan een oorzaak zijn ja.

en zou het dan ook mogelijk zijn om met 8-10kg afvallen, 1 cup kleiner te gaan?:blush:

meestal gaat wel wat eraf dat klopt

ja bij mij lijkt het ook geen cup e/f. maar toch zit ik er wel heel erg mee, want ik ben pas 13, en ze groeien dus ook nog wel even door.

Jaa, borsten bestaan uit ongeveer 75% puur VET.
Dus ja, als je afvalt gaat dat ook weg :stuck_out_tongue:

Zo ruilen?!
Iedereen denkt altijd dat ik neptieten heb, omdat ik klein en dun ben ( heb maat 34-36) en cup G… De helft van me lichaam bestaat uit tiet XD

Je vet wat daar zit wel ja.
Oké, geen idee… maar ik denk het wel.

Zal ongetwijfeld minder worden, omdat je gemiddelde vetpercentage afneemt.

weten jullie ook hoeveel ongeveer :$? moet ik dan denken aan een cupmaat bijv, of aan iets anders?