Kleine vraag

Ik heb 1 kleine vraag. Mogen Jehova-getuigen geld lenen van iemand?

wtf is een Jehova getuigen??

Wat een random vraag :’)

Ik had zelf geen idee, dus heb het gegoogeld: https://www.jw.org/nl/publicaties/tijdschriften/wp20141201/geld-lenen/. Het lijkt me dus dat het in theorie wel mag, maar niet zonder er goed over na te denken etc.

Haha ja zeker random voor iemand die het verhaal erachter niet weet, maar bedankt voor het antwoorden! Ik weet genoeg nu :relaxed:

Doe is even normaal. Jij moet altijd van die rotte opmerkingen maken Hillary.

Is er wat mis dan met mijn comments? Vertel dan wat er mis mee is

^^Nou… je reacties zijn niet bepaald behulpzaam

Tessie, ik weet niet of je het doorhebt, maar die ‘wtf is een jehovah getuigen’ reactie van je voegt echt niks toe aan dit topic. Dan kan je beter gewoon niet reageren, zelfde geldt voor in andere topics.

Hou nu maar gewoon op.

Is dat erg dan?? Ik snap niet wat daar erg aan is hoor (snap het eigenlijk ook nii waarom je de moeite neemt om allemaal reacties van mij te zoeken en dan te plaatsen, maarrrr okee)

:bowing_man: :bowing_man:

Was inderdaad niet echt antwoord op mijn vraag en ik vroeg het omdat het heel moeilijk te vinden is op internet. Ik daxht dus misschien weet iemand het toevallig, het houdt mij op dit moment erg bezig… dus als je niet weet waarover het topic gaat heeft het denk ik ook niet zoveel zin om erop te reageren :sweat_smile::joy:

Wauww, je neemt de helft van mijn zin over, kan je niks zelf verzinnen? En ik ben geen Troll.

Hierboven, laten we het gezellig houden. TS geeft aan dat haar vraag is beantwoord

Dus je geeft toe dat ik stoer ben?

Ik was van plan mezelf hier buiten te houden. Helaas, plan mislukt.

Dat je stoer (probeert) te doen, zegt níets over het feit dat je dat bént. =)

Doe even volwassen en stop met reageren.