*Kleine verkooptopic van FallingDown*

Hoihoi meiden,

Ik besloot ook maar eens een topic te openen met wat kleine dingen. De reden dat ik deze dingen weg doe is simpelweg omdat ik het niet gebruik. Ik heb geen richtprijzen, dus roep maar wat en dan kijk ik of ik het er mee eens ben. Ik hoef er niet bijster veel voor te hebben.
Alles dat ik verkoop zijn van die impulsieve aankopen die ik wel eens in een koopbui heb, dus vandaar dat ik alles maar maximaal 2 keer gedragen heb.

Ben ik betrouwbaar? Uiteraard! Ik stond ook in het betrouwbare verkoperstopic, maar door een of andere fout sta ik daar niet meer in. Wel als je op het topic klikt en in de zoekbalk mijn naam intikt, dan vind je mij weer.

Ruilen doe ik liever niet!

Sorry voor de grote plaatjes!

Verkocht

Ketting voor aan je kraag. Ik heb hem een halve dag gedragen, helaas heb ik daar geen foto van gemaakt, dus vandaar dat het tweede plaatje niet van mij is.

Een asymmetrisch rokje, heel mooi! Heb ik helaas geen foto van, dus wederom een foto van het internet.
De maten zijn bij de taille 43-81cm(zit een elastische band in)
En de lengte van het rokje is 43-81cm (43 cm voor de voorkant en 81 voor de achterkant)
Ik denk dat dit een maatje s/m is.

Het rokje is nog nooit gedragen en zit zelfs nog in de plastic verpakking. Indien iemand dit rokje koopt, zal ik hem echter wel wassen, omdat het rokje naar de verpakking ruikt :stuck_out_tongue:

Een riem met een gouden voorkantje.

Een Harry Potter gouden snaai horloge! Ik ben zelf gek op HP, dus vandaar deze snaai, maar ik heb hem maar 1 keer gedragen, dus ik doe hem toch weg. Het klokje tikt en doet het dus nog!

Een zwart kanten shirtje van de H&M DIVIDED, Maatje 38. Valt waarschijnlijk oversized

Ik heb ook nog een echte zilveren plectrum. Ik had daar twee van gekocht toentertijd. Een heb ik laten ingraveren en heb ik cadeau gegeven, dus ik heb er nog een over. Echter vind ik dat de plectrum best gekrast eruit ziet(zo heb ik hem ontvangen), dus zet ik hem hier niet in. Maar als iemand daar interesse in heeft, kan ik wel foto’s maken.

Ook heb ik een Holga lens die ik nooit gebruikt heb. Ook hiervan zal ik foto’s maken op aanvraag.
Foto’s staan inmiddels op deze eerste pagina van het topic
:slightly_smiling_face:

Succes met je verkoop, :upside_down_face:

Wat een snelle reactie! Bedankt :grinning:

Wil je die collar ketting ruilen? Note me even :slightly_smiling_face:

Kun je me noten over hoeveel je voor het riempje wilt? :slightly_smiling_face:

Ik heb je genote, hopen dat ik het goed heb gedaan haha, de nieuwe girlscene snap ik nog niet helemaal goed.

Ook jou heb ik genote! :slightly_smiling_face:

Harry Potter Gouden Snaai horloge ruilen?

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/istolethemoon-verkoopt-leuke-kleding-voor-weinig-geld.-ik-ruil-261951.msg271771582.html#msg271771582

En wat voor holga lens heb je? Zou je me willen noten?

Ruilen doe ik liever niet helaas! :slightly_smiling_face:
En van de Holga lens zal ik wel even foto’s maken! Het is een Holga lens voor de Nikon.

Update:
Foto’s van de Holga lens. Ik heb deze Holga lens echt nog nooit eerder gebruikt, dus hoe die is weet ik niet! Zelf heb ik er toentertijd 15 euro voor betaald.

Dit is een algemene foto ervan, van het internet.

http://dcam.dc-accessories.com/holnikonhl-1.jpg

[size=2]-De kraagketting/ collarchain verkocht.
[size=2]-Ik heb een zwart kanten shirtje toegevoegd!

:slightly_smiling_face:

Welke maat is het kanten topje?

Staat erbij! Maat 38.
Maar hij valt denk ik best oversized eigenlijk. (dit zal ik even erbij zetten).

Voor hoeveel doe je de rok weg?

Succes!

Doe maar een bod :slightly_smiling_face:

Dankjewel!!

Ik ben best geïnteresseerd in die lens, wat is je richtprijs? Waarom doe je hem weg?

Leuke spullen! Hoe lang valt die HP ketting?

Wat is je richtprijs voor de gouden snaai?