Hoi! Ik zie me vriend niet zo heel vaak en hij is momenteel in een niet zo goed humeur door een serieus gesprek dat we gisteren en vandaag gehad hebben. Nu wil ik graag iets liefs doen voor hem dat hem waarschijnlijk zal verassen doordat het iets tussen ons is. Ik weet alleen niet zo goed wat ik moet doen… Een lief berichtje? Heb ik al vaker gestuurd. Het liefst iets dat hij direct krijgt en via de telefoon. Ideeën? Alvast bedankt!
Nou verassen zou ik toch niet doen als je iets liefs wilt doen
verassen :’)
maar als je hem met iets direct en via teleoon wil verrassen bestaan er denk ik echt geen andere opties dat een berichtje hoor.
Als ik verassen lees denk ik altijd vergassen
Iets van een leuke quote of een lief plaatje zoiets als: sending a virtual hug weet je wel. Kun je allemaal gwn op google vinden onder de naam zoals bv; love quotes. Of cute love quotes en dan bij afbeeldingen. Staan heel veel leuke dingen bij
Ik en mijn vriend schrijven altijd brieven naar elkaar, bijvoorbeeld als we een bepaald aantal maanden hebben, of gewoon vanuit het niets. In jou geval kan je dan erin zetten dat je het niet leuk vind als hij zich zo voelt, en wat je leuk aan m’ vind en hoe gelukkig je met hem bent. Lieve dingen erin schrijven waardoor je hem weer kan laten glimlachen, en hij kan dan de brief zo vaak terug lezen als ie maar wil. Dan heb je moeite voor m’ gedaan om m’ op te vrolijken, en het is beter dan een appje.
Ik hoop dat je hier wat mee kan.
Succes x
Bedankt! ShadowX en Marley