kleine slaapkamer

hoi allemaal,

hebben jullie misschien ideeën voor een kleine slaapkamer??

-heb jij een kleine slaapkamer??
-zo ja welke kleur heb je??

• stel, jij hebt een kleine slaapkamer welke kleur zou je dan kiezen??

heb je misschien nog anderen leuke ideeën voor een kleine slaapkamer??

alvast bedankt!!! :couplekiss_man_woman:

Als je een kleine kamer hebt, moet je vooral lichte kleuren nemen, lichte kleuren laten een kamer groter lijken.

Bij een kleine slaapkamer zou ik je muren niet rood verven. Daardoor lijkt de ruimte veel kleiner dan dat het werkelijk is.

Een gezellige kamer
met poefen gezellig bedje kast met een kaptafel met al spullen er op.
kleur licht kleurtje dan lijkt kamer groter.
wat is jou kleurtje wat wel licht is.

lichten kleuren wil ik ook doen maar ik heb echt geen idee welke kleur!!

Wat is je lievelingskleur?

paars vind ik mooi ik had een idee om een muur donker paars te doen de anderen muren licht paars of is dat te druk??

Ik heb een kleine slaapkamer. Ik had hem eerst heel lichtgroen, toen heel lichtblauw en nu wit. Verder heb ik 1 houten wand en houten kasten. Hou het licht, geen donkere/felle kleuren gebruiken. Een spiegel doet de ruimte groter lijken.

Ik weet niet hoe groot jou kamer is, maar door donkere kleuren lijkt het wel snel kleiner. Misschien moet je dan de kleinste muur donker paars doen en de rest inderdaad licht paars. Of licht paars en 1 muur wit.

mijn kamer is ongeveer 3,5 X 2,5

Ik heb ook een vrij kleine slaapkamer. Ik gebruik hem alleen om in te slapen en om me te om kleden (mijn woonkamer is daarentegen vrij groot). Ik heb witte muren, zwarte gordijnen en knalrood fluffy tapijt. Mijn hele huis is rood/wit/zwart. :3

Dan zou ik geen donker paars doen.

ok ik had ook een idee mijn kleinste muur knal roze maar dan ook echt van dat iets donkeren niet te donker natuurlijk en dan de anderen muren echt heel licht

Ik zou dan voor lila of lichtroze gaan. ook zou ik een lichte vloer nemen, zelf vind ik zo’n ‘oude’ witte houten vloer altijd wel mooi. Hou de inrichting simpel, dus niet teveel spullen overal, maar probeer het zoveel mogelijk weg te stoppen. bijvoorbeeld door middel van manden onder je bed ofzoiets. Hoogslaper is ook altijd handig, je hebt ruimte onder je bed. (alhoewel ik hoogslapers echt niet leuk meer vind, maar oke)

Als je ècht donkerpaars wilt moet je het doen op de muur tegenover een raam. Het licht uit het raam laat de muur er tegenover lichter uitkomen. Maar ik zou inderdaad voor lichte / pastel kleuren gaan :slightly_smiling_face:

Ik heb een grote slaapkamer, maar ik denk dat lichte kleuren muur, veel spiegels en ramen wel werkt?

ik heb best een kleine slaapkamer, mijn bed kast en al die zooi is wit, 3 muren zijn paars en 1 muur grijs.

toen ik een kleine slaapkamer had kon er alleen een hoogslaper in met een bureau eronder. als er iemand bleef slapen kon de deur al niet meer dicht of open.
dus…

Als er in een kamer een aantal poefen, een bed, een kast, een bureau en een kaptafel past is dat geen kleine kamer meer, lol.

Wat wel vervelend is, mn zusje heeft ook een kleine kamer en ze had een nieuw bed nodig. Ze heeft zich helemaal rot gezocht naar een bed van het formaat dat ze had, maar tegenwoordig zijn alle bedden een stuk groter.

mijn kamer is echt super klein, past niet eens een bureau in. ik heb een roze muur en de rest is wit. Je kunt ook een spiegel in je kamer zetten dan lijkt het groter