kleine potjes & flesjes

hiii
weten jullie misschien waar je van die kleine potjes of flesjes kunt kopen om bv. diy dingen in te stoppen :stuck_out_tongue:
xxxxx

Bij de DA weet ik dat ze het sowieso hebben, maar die zijn relatief duur. Bij de primark is het al een stuk goedkoper! Denk dat ze het bij de action ook wel hebben.
Voor echt kleine dingen gebruik ik trouwens die bakjes die je krijgt bij de sushi met wasabi erin:$

Ik weet niet hoe klein je ze wilt, maar ik heb ooit zulke flesjes gehaald bij de action:

http://2.bp.blogspot.com/-h6kPfGDtD1s/T2cwsRmHxDI/AAAAAAAAF70/EOkEdVSzGdo/s1600/2012+-+Making+Every+Second+Count+Necklace.jpg

Zaten kraaltjes in en iets van 8 in een pakje.

oooowh ja, dat was ik vergetenxd, meestal let ik niet echt op als ik wasabi naar huis neem of andere dingen dat in een klein potje zit xd

soo schatiig flesje!!^^ maar ik zoek van die hele simpele kleine flesjes of potjes waar je van die DIY dingen kan in stoppen :stuck_out_tongue:
echt een supper schattiigg flesje ^^!!

Bij de Hema heb ik ze geloof ik gezien :slightly_smiling_face:

okee:) ik ga denk ik morgen kijken xd, hoeveel kosten ze??

Geen idee . Het zijn van die reisflesjes

Ja primark heb je die :wink:

okii^^

Ik heb die van de Primark, maar ik geloof ook dat de Kruidvat en Hema ze hebben. Ze zijn maar een paar euro, niet echt een rib uit je lijf ;p

hoeveel kosten ze bij de kruidvat, bij welk deel ligt het in de kruidvat??:stuck_out_tongue: