Kleine pauze!

Ik heb op school 2 pauzes, een van 20min. En een van 30min. Meestal neem ik zes boterhammen mee, (!) zit in de groei. En die eet ik op in de grote pauze.
Maar ik en mn bff willen eigenlijk voor in de kleine pauze een lekkere + originele snack; we hebben al sla enzo gedaan, maar was toch niet zo handig. Ideeeen?

Wortels !
Ik eet tegenwoordig echt super veel wortels op school :’)
Komkommer vind ik ook altijd lekker !

Ontbijtkoek? Rijstewafels?

Appel <3 En ander fruit, maar appel vind ik het handigst voor op school.
Of je kan ook een plak suikerbrood/ontbijtkoek of iets dergelijks meenemen!

Bak op zondag omste beurt een cake en dan snij je elke dag een plak af en die neem je mee naar school!

Eerlijk gezegd kom ik de pauzes door via een koekje van thuis en de automaat. -schaam-

Een simpele koude pastasalade?
Edit; oh wacht dat miss wat te heftig voor alleen een kleine pauze als je in de grote pauze nog 6 boterhammen eet. Eeeehmm, dan zou ik idd voor bijv. cherrytomaatjes of komkommer gaan. Altijd lekker vind ik :slightly_smiling_face:

Neem pistoletjes en kruidenboter mee :"D alleen dan stink je wel uit je mond de uren er na

@cupcakeforlife waaa greaat!

bananenbrood/cake achtig iets :’). Ik hoor het heel vaak, alleen nog nooit geproefd eigenlijk. Maar dat schijnt wel goed te vullen.

Soms in het weekend als ik me verveel koop ik een bakmix voor brood, en bak me eigen brood. Je kunt er dan evt. ook chocolade/rozijnen/noten in doen… haha. Is wel leuk en lekker en kan je zelf bepalen hoe dik je plakken zijn. Maar je moet d’r ook wel tijd voor hebben. :’) en naja, ik vries de plakjes dan in de vriezer, en haal elke ochtend een sneetje eruit hihi.

Wraps met sla/avocado erin?

Haha lol, ik snap echt niet dat mensen hele gerechten mee naar school nemen. Sorry, ligt misschien aan mij maar ik snap niet waarom eten op school ‘origineel’ moet zijn.

Je kan ook twee extra boterhammen meenemen en die in de eerste pauze eten, of een pakje koekjes, of je eet een paar boterhammen van die zes in de eerste pauze en de rest in de tweede.