Kleine meiden topic!

Ik weet niet of dit topic al bestaat, maar ik kon er voor de rest niet echt iets over vinden. Anders mag er natuurlijk een slotje op :wink:

In Nederland wonen veel lange mensen, maar daar zijn natuurlijk uitzonderingen op (zoals ik). Ik ben 1.62 lang, niet extreem klein dus. Ik vroeg mij af hoe andere meiden leven met het feit dat ze klein zijn.

• Wat versta jij onder klein?
  • Hoe klein ben je?
  • Heb je er moeite mee dat je klein bent? Of ben je er juist trots op/blij mee?
  • Heeft klein zijn voordelen? Zoja, welke?
  • Heeft klein zijn nadelen? Zoja, welke?
  • Heeft je lengte je in bijzondere/grappige/leuke situaties gebracht?

Ik zal beginnen:

• Ik vind mensen aan de kleine kant (in Nederland!) als ze kleiner zijn dan 1,65 m.
  • Ik ben er trots op dat ik niet zo lang ben: klein maar fijn
  • Je hebt een goed excuus als je te lui bent om iets te pakken wat hoog ligt
  • Stel nou dat je wel ergens bij wilt komen, dan kom je er weer niet bij :pensive:
  • Ik kon de gordijnen niet ophangen met mijn moeder, omdat we niet bij het plafond kwamen. Wij stonden een beetje te klooien en de buurman was aan het toekijken vanaf buiten met een WTF blik. Dat was echt hilarisch. Ook ben ik een keertje opgetild door mijn crush toen ik ergens niet bij kwam (nog een voordeel)

Mm :cold_sweat:

Ik ben 1.60 maar ik ben pas 12 xd
Versta je dat onder klein? :cold_sweat:

Ik zou volgens de artsen maar 1.53m worden. Dát is pas klein :flushed:
Gelukkig ben ik uit mezelf en zonder medicijnen toch 1.68m geworden.

1m59, pas gemeten :’) ik vind het niet erg, enkel irritant dat ik schattig genoemd word en jonger lijk

hoe kleinder hoe dapper, hoe langer hoe slapper

1,57 en ik ben bijna 20

Nee! dat is niet klein ;o
Ik ben 15 en 1.68 of zoiets…

Ik vind het wel grappig om klein te zijn. Ik ben meestal degene die met dingen bedenkt dat de kleinste mag beginnen ahaha. :’)

• Wat versta jij onder klein?
    Rond de 1,60.
  • Hoe klein ben je
    1,62
  • Heb je er moeite mee dat je klein bent? Of ben je er juist trots op/blij mee?
    Ik heb er niet zoveel moeite mee, maar ben er ook niet trots op.
  • Heeft klein zijn voordelen? Zoja, welke?
    Ja, je kan hakken dragen zonder boven iedereen uit te stijgen.[
  • Heeft klein zijn nadelen? Zoja, welke?
    Ehm, als je ergens niet bij kan oid.
  • Heeft je lengte je in bijzondere/grappige/leuke situaties gebracht?
    Hmm, voor zover ik nu weet niet.

Ik vind klein 1 meter.

Ik ben 16 en 1.63.
Iedereen noemt me altijd klein, en vroeger was ik ook altijd de grootste van de klas en nu hoor ik bij de kleinste ):
Soms vind ik het vervelend, maar niet altijd. Jongens vinden dat altijd schattig, hoor ik ook vaak, maar ik lijk hierdoor ook maar op een 15jarige terwijl ik al ouder ben. En op fuiven zijn er van die bewakers, die mij nooit geloven als ik zeg dat ik 16 ben dus moet altijd mijn ID laten zien :hammer:

Ik vind mensen klein vanaf dat ze onder de 1m60 zijn. Zelf ben ik 17 en 1m58 (klein dus). Soms vind ik het wel erg om klein te zijn, als rond jongens ben die groot zijn of als mijn vriendinnen hakken aandoen. Maar het is ook wel leuk, mijn beste vriendin is 1m60 dus dat maakt het ook altijd veel leuker. Jongens zeggen soms dat ik klein en daardoor schattig ben, en dan lach ik gewoon eens lief naar hen en lach er eens mee. En uiteraard, je moet je geen zorgen maken dat je groter zult zijn dan je bf.
KLEIN MAAR FIJN! :beers:

• Wat versta jij onder klein? Meiden onder de 1,60 vind ik klein. Zelf ben ik 1,67 maar doordat ik stevig ben, ben ik een soort propje (mijn vaders woorden) en zie ik er kleiner uit, terwijl ik dus niet echt klein ben.
  • Hoe klein ben je? 1,67 m dus.
  • Heb je er moeite mee dat je klein bent? Of ben je er juist trots op/blij mee? Ik ben dus niet echt klein, maar ik ben ook niet echt klein. Ik vind mijn lengte wel mooi, maar als ik 10 cm kleiner was geweest zou ik dat ook mooi vinden. Ik vind kleine vrouwen echt heel erg mooi en schattig.
  • Heeft klein zijn voordelen? Zoja, welke? Denk het niet?
  • Heeft klein zijn nadelen? Zoja, welke? Met werken (ik werk in een supermarkt) kan ik vaak niet bij de schappen waardoor ik altijd een krukje moet pakken. Ook moet ik vaak hulp vragen als ik ergens niet bij kan haha.
  • Heeft je lengte je in bijzondere/grappige/leuke situaties gebracht? Niet echt volgens mij.

Ik ben zelf niet klein, maar ik vind het er altijd schattig uit zien als een stelletje hand in hand loopt en de jongen echt een stuk groter is, weet niet goed waarom :’)

Klein vind ik onder 1,60 of eronder. Zelf ben ik 1,57 almost liliputter whahaha. Maargoed mensen en vooral jongens vinden me hierdoor vaak een klein schattig popje. Nadelen zijn wel dat je jonger wordt geschat of minder snel bij hoge dingen kunt.

Onder de 1.60 vind ik klein.

Ik ben 1.58 zonder schoenen.
Ik heb er geen moeite mee. Mijn vriend vindt mijn lengte helemaal perfect en ik zelf ook. Ik heb echt niets met lange meisjes. Vind dat PERSOONLIJK helemaal niet mooi.

De voor en na delen aan klein zijn weet ik niet echt.
Misschien dat mijn vriend mij altijd heel lief optilt wanneer ik ergens niet bij kan :grinning:

• Wat versta jij onder klein? Alles van mijn lengte en kleiner[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Hoe klein ben je? 1.66[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Heb je er moeite mee dat je klein bent? Of ben je er juist trots op/blij mee? Vind het best wel vreselijk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Heeft klein zijn voordelen? Zoja, welke? Iedereen vind je schattig? Voor zover dat een voordeel is.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Heeft klein zijn nadelen? Zoja, welke? Ik kan moeilijk bij kastjes, mensen vinden me schattig[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]- Heeft je lengte je in bijzondere/grappige/leuke situaties gebracht? Ik mag altijd vooraan staan bij concerten? :slightly_smiling_face:

zelf ben ik volgens mij iets van gemiddelde lengte, maar een vriendin van mij kan je wel klein noemen ja. Dit levert vaak wel grappige momenten op die jammer genoeg wel een beetje zielig voor haar zijn. Toen ze bijvoorbeeld in de pauze naar haar kluisje moest en een paar tweedejaars voor haar kluisje stonden en zich nogal goed vonden dus tegen haar zeiden dat ze er wel langs mocht omdat ze een brugger was. Uiteindelijk toen ze zei dat ze in de vierde zat, geloofden ze haar niet en gingen lachen en boeken afpakken om het te checken.

1.58 en groter ga ik niet worden xD
Maar ik vind het prima zo, heb er geen probleem mee :slightly_smiling_face:

Ik ben 164.

-