Kleine maat.

Weet jij winkels waar ze bv de maat van broeken hebben: Breedte 25 & Lengte 34? Want dat is mijn maat maar ik kan bijna nooit broeken in m’n maat vinden.
iemand ideeén?

diesel/replay/h&m/ kinderafdeling!/only

H&M hebben ze jeans in 25 zelfs in 24.
Only hebben ze ook lengte 34 enzo of je kan ook op de H&M kinderafdeling kijken daar hebben ze ook leuke skinny jeans.

idd ik heb van de h&m maat 24 :d

Heej,
Ik heb ook een kleine maat maar ik kan best wel veel leuke
broeken vinden in kleine maten zoals:
zara, h&m, only en ookwel bij men @ work
:relieved:

Dat probleem heb ik dus ook!

Kinderafdeling is echt een ramp!
Voor de lengte heb ik daar 170 nodig & voor de breedte 158

kinderafdeling enzo

ik heb het ook, gewoon maat 152 nemen ofzo

Ik heb ook een kindermaat, normaal heb ik maat 152/158, maar broeken is echt een ramp… Ik heb dus in de breedte ongeveer maat 140 (moet je nagaan hoe dik de meeste mensen dan zijn =s) en lengte heb ik maat 152 of 158… =s

bedankt hea,

whahah wat een DOMME opmerking! de rest is niet dik jij bent gewoon vreselijk mager

skooter & coolcat

zullen we een topic opzetten voor meisjes met kleine maatjes (S xs xxs) zodat het makkelijker is om kleding in de goede maat te vinden , want dat is nogal moeilijk

LTB heeft wel lange maten t/m 36
Maar ik weet de breedte niet … 27 is er wel dus denk ook wel kleiner;)

Jouw opmerking slaat net zo goed op niks.

OT: Ik heb ook een kleine maat en G-Star heeft kleine maatjes, daar heb ik een broek van die valt heel smal. En Pull & Bear, maar daarvoor moet je naar België.

een meisje uit mijn klas is 1.84 en heel dun, en die heeft geloof ik broeken van de zara.
bij de zara, dus :grin:

Dat is ECHT een scheve opmerking.
Idd overal bij de kinderafdeling kijken dan maar he :]

http://www.dekkerfashion.nl/index.html
die site heeft ook heel veel kleine maatjes.

wonderwoman/coolcat (ik vind het vreselijk kleren, maar een tijdje terug heb ik daar wel mooie spijkerbroeken van gehad)
h&m

Dánkje :slightly_smiling_face:

Gewoon op kinderafdeling kijken! heb je ook super leuke gekleurde skinny’s, wel meer voor de zomer dus. :slightly_smiling_face: En de mensen met een maat groter kunnen daar ook nog kijken want volgens mij overlappen de kindermaten met de damesmaten wel… toch?