Kleine maat

Ik ben twaalf jaar, maar pas 1,52 meter. Daarom pas ik alleen kinderkleren, maar alles in bijvoorbeeld de Hitkrant is in vrouwenmaten…weet iemand een leuk kindermerk?

Bij H&M hebben ze soms wel leuke kinderkleding. River Island heeft kleding voor volwassenen, maar verkoopt ook hele kleine maatjes (XXS en 32). Monki verkoopt leuke jeans in jeansmaat 24. Bershka heeft soms ook kleine maatjes. Gewoon goed zoeken in de stad!

Ik ben bijna 20 en ik ben ook heel dun en klein. Via internet bestellen werkt vaak voor mij niet omdat alles altijd te groot uitvalt. Daarom kom ik vaak in de stad :slightly_smiling_face:

Forever21 heeft een kinderlijn.
http://www.forever21.com/images/large/11755892-03.jpg

En als je niet op de hello kitty dingen ( die tegenwoordig ook in volwassenen winkels hangen en dan best leuk kunnen zijn) en de andere kinderlijke kleding let kom je verschrikkelijk leuk dingen tegen! Zoals dat jasje, wauw ik zou willen dat ik het nog pastte Klik hierop voor de site

Abercrombie Kids! (:

Ja river island heeft kleine maatjes, en ook in de winkel in A’dam kinder kleding! En ik weet niet of je weleens bij de primark komt maar daar hebben ze af en toe ook wel wat leuks hangen tussen de kinderkleding. en Zara hebben ze echt leuke kinder kleding! Bij newlook hebben ze op internet, teens en daar heb je kleine maatjes. En bij pull and bear heb je ook qua broeken kleine maatjes.

-

H&M Kinder, Zara Kids, etc. Er is zóveel… En heel veel merken hebben ook gewoon XS wat je waarschijnlijk wel past.

En the Sting heeft vaak gewoon leuke vrouwenkleding in maat XXS of XXXS.

Ik vind heel veel kinderkleding heel leuk, soms baal ik dat ik er niet meer in pas. :’) En zoals Sparrow zegt krijg je in heel veel winkels XS’en die heel klein uitvallen.

er zijn zat winkels die wel die maat hebben.

Zara heeft kinderkleding. maar hun dingen vallen ook klein.

Een van mijn vriendinnetjes heeft hetzelfde (en is 17, dus kinderkleding ging haar toch iets te ver) en koopt altijd bij the sting, daar hebben ze echt onwijs kleine maatjes! Ik zelf ben ook erg klein voor mijn leeftijd (16 en 1,56) en draag gewoon van die wijde blousjes haha, niemand die het ziet!

ho, dubbel

Ik ben ook niet veel groter dan jou en pas van vrouwenkleding vaak wel xs en s. Maar ik snap je probleem hoor, het is niet gemakkelijk om leuke passende kleding te vinden als je niet zo groot bent. Vooral broeken zijn een ramp.
Bij de Coolcat/WonderWoman heb je ook veel kleine maten :slightly_smiling_face:

De Bershka, daar valt alles enorm klein!
Als jij daar XS of S aandoet past het vast wel!

In de Apple’s valt alles ook onwijs klein. Echt, ik moet daar altijd Large/maat 40 nemen terwijl ik gewoon 34-36 heb :’)

Ja, maar dingen zijn mij altijd te breed, ik ben heel smal.

Spaanse merken vallen ook kleiner uit. Dus Bershka, Zara, Pull & Bear (al vind ik die laatste wel gewoon normaal vallen).

Gewoon goed zoeken dus inderdaad! :slightly_smiling_face:

Haha bestaat de Hitkrant nog steeds ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Online kun je ook veel vinden ;p

12 en 1,52 m is echt niet zo klein hoor! Ik was 1, 42 m ofzo toen ik 12 was.
Ik ben nu 1, 54 m en zal denk ik niet meer veel groeien. Ik pas van h&m de xs gewoon.

meis’je’ ik ben 16 en 1,50 en heb maat 34 kwa schoenen dus zo klein ben je niet,in itliaanse winkeltjes hebben ze ook kleren in joun maat bijv. Nice Price in Zwolle,van vigino hebben ze ook leuke 'kinder’kleren