Kleine kwaaltjes atm.

Schrale ooghoek, irritant!
Nog wat irritante kwaaltjes hier & daar, SHAREE woohoo klaaguurtje :upside_down_face:

Telt droge lippen mee?

Droge lippen

haha :’)

spierpijn in mijn rug

droge lippen en eczeem in mn knieholtes omg

droge plekjes op mijn bovenarm als het koud weer wordt en de verwarming weer aan gaat. :\

Scheuren in mijn mondhoek, wat haat ik dat :’).

Droge lippen, droge huid, ik word gekkkkk en niks helpt. Het stomme is, dat toen ik een week geleden dacht van ‘oh, ik ga mijn huid eens goed verzorgen met crème en scrub en zooi’, niet kon weten dat ik een week later echt met enorme bultjes, puistjes, en kapotte plekjes in mijn gezicht zou zitten. Nou, leuk. ): Dus ik kan beter niks doen, bleh. Waarom is mijn huid zo debielllllll.

Ja ik ook, ze worden steeds groter, echt niet leuk meer :stuck_out_tongue:

Hele droge huid op mijn hoofd en mijn schouders, gewoon niet cool om zo veel te krabbelen dat mensen denken dat je luizen hebt. :’)

Wow party het koude weer maakt ons zo´n mooie meisje :slightly_smiling_face:

Droge lippen, droge keel en ontzettend veel jeuk over mijn hele lichaam als ik me kleren uit doe echt vaag.

Ik heb heel veel kleine droge plekjes op mijn armen en bij mijn ogen in een keer. Super irritant.

droge lippen, en ik word snel rood. en dat is het meest iritante wat je kan hebben.

-

Nee denk ook niet echt dat het een kwaaltje is, tenminste weet niet of je een knalrode kop hebt all day of gewoon rode wangetjes :slightly_smiling_face:

(stress) vlekken in mn nek als ik zenuwachtig ben haha.
bijvoorbeeld bij presentatie, mondeling, na t douchen en als ik alcohol drink

DROGE LIPPEN!!
Haha.

En ik zit vol, wat ineens een heel raar gevoel is want normaal heb ik altijd honger.
En ik hou van eten, dus het is best naar dat dit nu ineens niet kan.