Kleine krullen => grove krullen

Heey!

Titel zegt al het een en het ander :slightly_smiling_face:

Ik heb een tijdje terug (denk aan een maandje of 3, mss 4) mijn haar laten permanenten.
Je kunt je voorstellen dat het een heel pak droger was, maar heb nu weer gezonde lokken.
Mijn haar komt net tot aan mijn schouders, maar daar heb ik geen probleem meeā€¦
Ze hadden me aangeraden om kleine krulletjes te nemen, heb dit ook laten doen, maar zou
nu graag grotere, grovere krullen willen, meer slag/golf in mijn haar. Maar hoe kan ik dit doen,
zonder het gebruik van hitte, of alleen een fƶhn? Weet alleen niet hoe dit zou moeten met een
fƶhn xd

(Als je op google afbeeldingen zoekt naar ā€˜Nederlandse krullenā€™ vind je hetzelfde soort krullen
dat ik heb terug, alleen bij mij op schouderlengte :slightly_smiling_face: )

Dus graag een beetje hulp gewenst hier ^^

Misschien evve de kapsalon bellen waar je het hebt laten doen en vragen hoe je dit kan doen? :slightly_smiling_face:

Heb ik gedaan, maar die vrouw die werkt om de een of andere reden niet meer, of heeft een ander gsm nummer. Ik heb dit ook redelijk ver van huis gedaan (1.30 uur rijden), dus snel even langsgaan is niet echt een optieā€¦

Voor je gaat slapen je haar vochtig maken en sokken erin rollen (tutorial kun je wel op youtube vinden). En dan in de ochtend er weer uithalen. Misschien is dat een idee? Verder is het wachten tot het wat gaat uitzakken.

Misschien je haar helemaal kammen en dan idd nat maken en dan 1 of 2 grote vlecht(en) maken.

Als ik het kan is het een grote pluizenbol xD
Maar de sokken vind ik wel een goed idee :stuck_out_tongue:

Mss iemand met nog handige tips? :cold_sweat: