Kleine jochies met sneeuwballen.

Hoi hoi girlscene meiden,

Onze buurt word getroffen door kleine jochies met sneeuwballen, ons huis zit helemaal onder & het begon vanochtend al om 8 uur, toen iedereen nog sliep werden we wakker gegooit. Iedereen heeft er last van. Nou heb ik vanmiddag vriendelijk gevraagt of ze er mee op willen houden. Wat uitliep tot, Mongol en sloeber en kijk eens naar je kleren tot “zullen we haar in elkaar gaan meppen?”.
Ik moet zeggen dat ik geen stand kan houden in m’n eentje tegen 8 jongens van 10 jaar en dat doet zeer. Ik voel me laf, onzeker en vooral erg vernederd, vooral omdat ze slechts 10 zijn…

Heeft iemand tips tegen 10 jarige jongens?

Als de hele buurt er last van heeft dan mag je toch vredebreuk bij de politie melden? Laat anders je ouders hun ouders bellen?

Tja, sneeuwballen teruggooien heeft vast geen zin?
Die opmerkingen moet je maar gewoon negeren, en ze gaan je
echt niet in elkaar slaan hoor.
En als ze door blijven gaan, kunnen je ouders dan niet met ze gaan praten
of met hun ouders gaan praten?

We hebben echt geen idee wie hun ouders zijn en waar ze vandaan komen. Het bij de politie melden is wel een optie. Maar toch vraag ik me zelf af of het niet te ver gaat, aangezien ze 10 zijn…

Negeren… Die jongens willen alleen maar aandacht.

Mijn overburen hebben 5 kinderen tussen 6 en 14. En die hangen altijd buiten en van die grove opmerkingen maken tegen iedereen in de straat of voorbijgangers.

Gaande van je bent een bitch, een hoer, ik wens je dood, ga naar de hel en nog zo van die uitspraken

Een paar mensen uit de buurt hebben ook naar de politie gegaan en de politie stond aan hun deur en die vonden (ouders) dat maar normaal dat die dat deden.

Lijkt een beetje op de familie flodder, volgens mij is zelfs die moeder neit helemaal normaal

met de hele buurt naar buiten gaan en zeggen dan ze weg moete gaan want ik denk dat als je met je hele buurt komt ze toch in de minderheid zijn en ook kleiner dus niet meer durven pak de fakkels en de hooivorken :stuck_out_tongue:

irritant he? als ik uit mn stage kom en ik moet door een straat staan zulke jochies al klaar om me in te peperen met sneeuw. (meestal is dat ermee dreigen en er een paar gooien, maar niet dat ze me daadwerkelijk inpeperen)

ik vind het persoonlijk een beetje overdreven om er mee naar de politie te gaan. over een week is die sneuw weer weg en dan is het ook voorbij. maar blijven ze bezig, dan zal ik er wel een melding van maken…
wat zijn het toch irritante 10jarige ventjes. x]

oh ja vreselijk! ouders erop afsturen!

Ik haat kinderen (die niet opgevoed zijn). Als ik jou was had ik er een uitgezocht en aan zijn oor door de sneeuw getrokken. Gelukkig weten kinderen niet veel over hun rechten als het om mishandeling gaat.

Ik heb ze al een knal met m’n sneeuwschep verkocht (a).
't Is zo vervelend, ik kan me gewoon niet verdedigen tegen kleine jochies. Ik weet niet wat ik moet zeggen en hoe ik met zelfvertrouwen over moet komen…

Ik zou terug dreigen :’).
Als ik over straat loop in een ‘gooi een sneeuwbal tegen iedereen-clubje’ kinderen dan wachten ze wel tot ik weg ben xD. Maar dat komt omdat ze hier in de straat wonen en weten dat ik ouder dan hun ben.

Ik zou het tegen je ouders zeggen?

Wow dit is echt eng haha.
Ik kom net thuis van boodschappen doen en onderweg werd ik door kutjochies bekogelt door sneeuwballen. Ja sorry, ze kunnen klein zijn en whatever, ze moeten respect hebben vind ik. Dat doe je toch niet bij vreemden? Doe het lekker bij je vrienden of je moeder ofzo, maar niet bij mij.
Heb dan ook naar hun geschreeuwd :'3

Mijn ouders zijn niet echt iets waar je op kan rekenen hiermee.
M’n moeder heeft kanker en is daarom niet zo stabiel en kan nauwelijks naar buiten met dit weer. Wat weer een probleem is, want als mijn moeder geraakt word tegen haar hoofd zijn de rapen gaar.
En m’n vader ligt al een paar jaar in zijn grafkist, zou een wonder zijn als hij mij kon helpen =D

Oke, het beste is toch om naar de politie te gaan.
Dit is helemaal niet overrated ook al zijn ze 10 jaar, maar dit valt wel onder overlast.

Ik zou er melding van maken bij de politie, en dan wel met de hele buurt!
Ik heb echt een hekel aan dat soort kinderen kan ze wel helemaal verrot slaan.

Ik zou hun bekogelen met ijsballen ( ':

Nee dat is laf. Als het zo door gaat, melden bij de poltie

Je kunt hier best voor naar de politie gaan die sporen dan de ouders wel op (ze sturen ze heus niet naar de rechter :p) Dan leren ze er tenminste van.
Ik vind het ook altijd zo vervelend als van die kleine kinderen je gaan bekogelen (en dan met van die ijsballen) maar dan is het gewoon 1x, de hele dag lijkt me wel heel vervelend :s.

En als je van 1 kind weet of weet te achterhalen kun je naar die ouders gaan en die kennen vast nog meer ouders van die kinderen. Ze moeten hun kind gewoon opvoeden en anders halen ze het maar lekker op bij de politie!

Sterkte trouwens met je moeder & vader! ;c

als je ze weer ziet, maak je een foto van ze?
of vanuit je raam ;p
en dan naar de politie gaan met die foto…