mijn moeder wil dit jaar allemaal kleine hapjes bij kerst op tafel hebben, maar ze weet geen leuke recepten (ze weet er wel een paar alleen die zijn gewoontjes vind ze…) Dus ik kreeg de opdracht om de recepten te gaan zoekn.Weet iem. leuke makkelijk/ moeilijke recepten die er profsioneel uitzien?
+ kruidenkaas/roomkaas is het nóg lekkerder vind ik
Oh, en gevulde dadels, ik weet niet of je dat kent?
- gevulde eieren (okee, niet echt orgineel, maar heeel lekker!)
Enja, ik dacht dat ik er heel veel wist, maar ik weet even verder niks meer haha faal.
zoek alle friday night snacks van girlscene op haha
Als je zin hebt om te kijken, zitten best wel leuke dingen tussen ook bij die andere aleveringen:
http://www.sbs6.nl/progra…met-de-kerst-aflevering-6
prikkertjes (een soort van tandenstokers haha met bv kaas, of salami, augurkjes, zure uitjes, je kan het ook met fruit doen)
gevulde eitjes op een andere manier:
eitjes koken, in 2 stukken snijden (in de lange weg uiteraard), dooier eruit halen en die van alle eieren bij elkaar doen in een kom, dan doe je er piccalilly bij, roer je het onder elkaar en dan een beetje zout en peper bij (moet je ff zelf proeven of het uberhaupt nodig is en hoeveel enzo)
oh en ham en asperges (als je dat lust haha, zelf vind ik het niet lekker)
Wat ik altijd heerlijk vind zijn toastjes met zalm en frisse smeerkaas
Kipfilet in kleine stukjes en dan met stukje spek eromheen en dan in de pan gooien en de kipfilet gaar koken! Super lekker!
Coctailworstjes in bladerdeeg, simpel zelf te maken!