Kleine cadeautjes.

Hooi…

Ik wil voor moederdag een boeket maken maar dan niet met bloemen maar met kleine cadeautjes. Hebben jullie een idee wat ik er dan allemaal in kan doen.

Ik zat zelf te denken aan: van die mini douchefrisjes, chocolaatjes en verder kwam ik niet… Zo ie zo nog een zijde roos ofzo… En hebben jullie nog een idee?

Ze houd niet zo van parfum en make-up.

Misschien hebben jullie nog ideetjes.

oh dat klinkt echt superschattig! :slightly_smiling_face: (wil je een foto posten als het af is?)
misschien een mini-fotolijstje met een foto van jou en haar erin? Een zakspiegeltje, oorbellen?

Super leuk idee!
Misschien een cadeaubon erbij doen van haar favoriete winkel als ‘grootste’ kado
Sleutelhanger met haar of jouw naam
zo’n minizeepjes
oorbellen of een armband?
misschien wat ideetjes

Oorbellen gaat niet, ze heeft geen gaatjes anders was dat zeker een leuk idee! En armband heeft ze al met der verjaardag gehad, haha. En ze heeft niet echt een favorite winkel.

Nog meer ideen :slightly_smiling_face:

En ik wil wel een foto maken als hij af is hoor :wink: Ik ben/leer zelf voor bloemist dus wou nu eens een ander boeket :wink:

Wat een leuk idee !
En ik weet eigenlijk ook niet precies wat je er in zou moeten doen !
Waar houdt ze van ? (:

of je stopt er een kado-bon in voor een lunch met jou ofzo? (:

Van gezellige dingen in huis… Maarja ik kan er bijvoorbeeld moeilijk een kaars ofzo in stoppen :stuck_out_tongue: En x Chocoprincess dat is wel een leuk idee :wink:

Kijk bij de action en je hebt zo een heel boeket vol haha.

Kleine vaasjes, voor 1 schattig bloemetje ?
Offff, kleine fotolijstjes (:
Misschien een klein beeldje ? Wat niet al te zwaar is !

Er bestaan ook (ik weet niet waar!) leuke kleine boekjes, met op elke bladzijde een soort spreuk, ook erg leuk !
Ik had het in een klein winkeltje gezien een keer, maar daar was zo’n boekje 15 euro D: Een beetje duur dus, maar wel leuk !

Of kleine bodylotion, of zo’n kleine Nivea dagcrème (of hoe dat ook eigenlijk heet)? Mijn moeder doet dagelijks Nivea op haha, dus voor mijn moeder kan het wel :’)

Misschien een zelfgemaakte waardebon om een keer lekker met z’n tweetjes iets leuks te gaan doen? Zoals samen een dagje naar zo’n wellness-ding, als dat niet al te duur is! Of iets anders natuurlijk.

Succes & up ! :heart:

Allemaal Zelfgemaakte cadeaubonnen met bvb 1 keer stofzuigen of 1 keer dweilen of de afwas en dan allemaal klusjes

wat leuk! (: ik heb geen idee, maar ik denk dat je met al die dingen hierboven wel wat kunt haha. ik ben benieuwd naar de foto! (:

• sieraden
  • van die bonbons
  • theezakjes
  • nagellak
  • lipgloss

Een cadeaubon voor een dag rust met jou als slaafje, mag jij alles schoonmaken, kan ze je leren hoe je de was moet doen en moet strijken en dan mag jij dat op een dag allemaal voor haar doen terwijl je moeder met een cocktail toekijkt.

wat dacht je van een dove pakketje? (: of maskertjes? :grinning: maak je wel een foto als hij af is?! :grinning: veel suc6 ermee :grinning:

Ik heb nu al aardig wat ideetjes… Maar meer is zeker welkom !:slight_smile:
En maak zeker een foto … Hou dit topic maar in de gaten …

misschien dat je al die waardebonnen om klusjes te doen als blaadjes kunt maken?
en je kan natuurlijk ook 2 nagellakjes, of 2 maskertjes deon he

Van die reisflesjes met bodylotion en douchegel enzo.
Kleine zeepjes, badparels, bruistabletten.

Stel, je moeder houdt heel erg veel van bijvoorbeeld pizza, dan kun je van die ah mini’s de pizza doos voor de grap erbij doen, dan heb je echt een mini cadeautje :’)

Nog meer ideeen :slightly_smiling_face:

ik hou dit topic in de gaten
wil een doos vol leuke dingetjes maken zodat het elke keer een verassing is wat ze krijgt zijn er mischien nog crea dingen?:slightly_smiling_face:

heb al tegoed bonnen een kaart en een leuk doosje
wie weet nog wat?:slightly_smiling_face: