kleine cadeautjes

Hallo iedereen!
Ik weet dat er al een topic is over cadeaus die je aan je vriendje moet geven, maar dit is net weer wat anders…
Mijn vriend woont aan de andere kant van Nederland en wij zien elkaar alleen maar in de weekenden. Daarom schijven wij elkaar vaak lieve en romantische brieven.
Vandaag heb ik er weer eentje voor hem geschreven en op de envelop heb ik mijn creativiteit de vrije loop laten gaan. Inmiddels is ook de brief leuk versierd en alles, maar het lijkt mij zo leuk om nog iets leuks kleins er bij in te doen. Iets als een foto ofzo.
Ik zit nu te twijfelen wat ik er bij in wil stoppen. Misschien een foto, misschien een soort van geluks-/wenspoppetjes van de wereldwinkel oid…
Heeft iemand leuke ideeën voor een klein en persoonlijk cadeautje die je bij een brief in zou kunnen stoppen? :slightly_smiling_face:
xxx

Oei dat is een lastige! Gedroogde bloemetjes ofzo misschien?

^Ja! Gedroogde rozenblaadjes ofzo?

oh dat is ook wel een leuk idee ja! maar dat is niet echt iets wat hij echt kan houden en waardoor hij doordeweeks aan mij denkt ofzo…
waarschijnlijk wil ik ook gewoon iets super perfect dat niet eens kan haha

Wat een super leuk en romantisch idee. Misschien een mooi hangertje (zoals een gelukspoppetje) wat iets van jou symboliseert? Wat hij aan zijn sleutels kan hangen of op zijn nachtkastje kan leggen of zo.

met ide bloemetjes: koop zo’n schilderij-sleutelhanger en maak een collage van gedroogde bloemetjes erin ofzo :slightly_smiling_face:

Een foto is wel heel leuk of inderdaad een cd met liedjes van jullie samen. En draag je misschien vaak hetzelfde parfum? Dan kun je daar ook een beetje van op je brief spuiten, zodat de geur hem aan jou herinnert.

ik heb ook parfum erop gespoten ja, dat doe ik meestal 0:) dit zijn echt leuke ideeën! heb de brief nu al op de post gedaan, omdat hij er wel op tijd moest zijn… maar voor de volgende keer heb ik nu in ieder geval inspiratie hihi, dankjulliewel! <3