Kleine borsten

Ik ben waarschijnlijk de zoveelste die hier gaat zagen over te kleine borsten maar dat boeit me niet. Ik ben een tijdje geleden afgevallen en nu zijn ze maar liefst 1 cupmaat kleiner (van B naar A). Ik ben 17 en ik vind het niet leuk, ik zit echt in de put een beetje daardoor omdat ik er altijd aan denk.
Mijn vriendje zegt dat hij het niet erg vind, maar als hij dan over zijn zusje begint (die 12 is) dan zegt die altijd dat die een B heeft. En dat is nog minder leuk voor mij. Hij drukt mij met de neus op de feiten dat ik kleine borsten heb :frowning_face:
Mijn zelfvertrouwen zakt en ik ben steeds droevig daardoor :frowning_face:
What can I do?

plastische chirurgie? opvulling?

Je zusje is 12 en hij begint over haar borsten? Op welke manier praat hij daarover want ik vind het een beetje vreemd.

Vragen of die met hand oplegging ze groter kan maken? Nee geintje, BHs met opvulling, misschien push up bh kopen, en anders aan hem vragen of die er niet meer over wilt beginnen want het maakt je gewoon onzeker en er anders met hem over praten en hem dan zeggen hoe jij je voelt.
Of de eerst volgende keer dat hij er over begint begin jij over een ex van je of gewoon een vriend en dan zeg je dat die van hem veel groter is dan die van hem.

Uhm, als je het nog niet doet, kun je de pil pakken.

• push ups
  • vullingen

Hij praat over zijn zusje, staat er toch?

-

Ik ben 18 en heb ook nog maar A. Ik kan er niet echt mee zitten. Natuurlijk zou het leuk zijn als ze wat groter waren, maar je moet het maar gewoon accepteren. Dan maar af en toe een push up ofzo. Als je er echt niet tegen kunt kan je altijd nog plastische chirurgie nemen?

Je mag anders ook wel wat van mij hebben hoor? Ik zal dolblij zijn met kleinere borsen.

ik denk dat je een stuk zekerder wordt over je borsten als je vriendje niet steeds over zijn zusje begint en jou vaak zegt dat ze echt mooi zijn. had ik eerst ook, maar ben er nu dankzij hem wel overheen. puur omdat hij er zo positief over is. dat helpt wel heel erg.
dus misschien is het beter als je tegen hem zegt dat je het maar niks vindt dat hij zo praat

Ik heb A/B en ben zo goed als 18 en weet van mijn vriend dat hij het totaal niet erg zou vinden als ik een cupmaat groter zou hebben, maar hij gaat ze verder niet vergelijken met die van zn zus :’)

Een push-up bh?

Ik ben 15, en heb nu een kleine B. Ook niet echt veel dus, maar ik kan er eigenlijk niet echt mee zitten… Als je er echt mee zit zou ik de pil proberen, verder valt er niet zoveel aan te doen denk ik…

dat is wel vervelend. Helemaal omdat je zo op de feiten wordt gedrukt elke keer :S tja ik heb hetzelfe probleem ben 21 en heb ook een A. gewoon push up dragen :slightly_smiling_face: en shirtjes met hoge hals . niet te gesloten want dat zit zo irritant :wink: maar van die t-shirt met ronde hals bedoel ik :wink: dan lijken ze groter :wink: hoe gek het ook klinkt. hoop dat je hier wat aan hebt :wink: en als laatste probeer er tevreden mee te zijn. hoe lastig het ook is!

lang leve de kleine borsten!
heb ook maar een A-tje hoor

je bent afgevallen dus je borsten vallen ook af als ik het goed zeg,
maybe moet je weer wat meer eten en komen der dan ook meer bij?

ik had het ook gelezen op Girlz mja… XXD

My bad, sorry.

Heb ik oook! voel me er ook echt onzeker over en wil eigenlijk niet in bikini op vakantie omdat ik bang ben dat mn vriendinnen er iets van gaan zeggen! :astonished:
maar meid. je borsten kunnen tot je 21e groeien (of 18??) dus misschien komt er nog wel wat bij!

Wel lullig dat ie je vergelijkt met zn zusje… das ook niet echt netjes.

Ik ben 22 en heb AA/A.
Het is niet leuk nee(vooral de mensen niet die er zogenaamd grappige opmerkingen over moeten maken).
Maar je kan er niet veel aan doen. Ja plastische chirurgie, maar dat vind ik persoonlijk nogal ver gaan.

Ik heb ook niets, boeiend. Als hij je daarop gaat beoordelen is het een behoorlijk trieste dude en kun je hem maar beter dumpen. Zeg tegen hem dat je het NIET leuk vindt om te horen en dat hij ermee moet kappen.

Edit: Waarom push-up of vulling?
Groter is niet per se beter, dat is persoonlijke smaak. En als hij er last van heeft dan is dat zijn probleem. Ga je niet veranderen/anders voordoen voor iemand anders.