Kleine borsten!!!

Hallo iedereen!
Ik heb een probleempje en ik durf er niet met mijn moeder en zelf niet met mijn vriendinnen over te praten: ik heb hééééle kleine borsten: dat wil zeggen, amper cup 60AA. Het rare is: vanaf mijn 11e begonnen ze te groeien, maar het gaat allemaal verekte langzaam!!! ik ben nu 14 en heb alleen nog maar twee erwten op een plankje!! Iedereen om me heen krijgt grotere, behalve ik. Zelf mijn zusje van die 3 jaar jonger is begint ze al te krijgen. Straks haalt ze me nog in!! ik vind het echt heel vervelend. Heeft iemand tips om bijvoorbeeld grotere borsten te krijgen ofzo? En is het raar dat het groeien zo langzaam gaat?? Help!

je bent nog maar 14. ik ben 16 en heb niks. dan mag je pas zeuren :grin:. je hebt nog tot je 21ste hoor ik wel eens.

Masseren en de pil schijnt te helpen. Maar kom op, je bent nog maar veertien. Wacht nog even af.

toen ik 14 was had ik ook niet zulke grote borsten, en toen ik vijftien was zijn ze ineens gegroeid en nu heb ik 75C. dus misschien komt het gewoon nog!

Je bent nog maar in de groei!
En waarom zeurt iedereen over te kleine borsten? Die van mij hadden wel wat kleiner mogen zijn hoor.

hier zijn echt al heel veel topics over… gewoon ff goed zoeken!

Je bent pas 14, dus je groeit nog wel even door.

Ik was een laatbloeier, iedereen was eerder ongesteld dan mij, kreeg eerder haar onder de oksels, eerder schaamhaar en borsten. Ik was 15 en werd dan eindelijk ongesteld (Al ben ik het liever niet) en plots begonnen ze te groeien nu ben ik 18, God, alweer bijna 19… en heb ik een cup C.
Dus er is nog genoeg hoop!

Je bent nog maar 14, dat komt nog wel. Ze groeien tot je 21e.

Dat heb ik dus ook, maar ik heb cup A en ik ben bijna 14. Ze begonnen bij mij ook al best vroeg te groeien…

Dank jullie wel. Ik denk ook dat het komt doordat ik ondergewicht heb: ik ben 1.72 meter en weeg 48 kg. Maar ik eet heel veel, meer dan mijn ouders. ik kom gewoon niet aan. Maar aan de andere kant ben ik best blij met mijn ‘slanke figuur’ :wink:

toen ik 14 was had ik ook iets van A en toen ik 15 werd kreeg ik B en nu bijna 16 en zit aan de pil C :slightly_smiling_face:
of te wel: komt wel!

ja ik heb ook ondergewicht. en als je aankomt komt het vast wel goed ^^

Wacht maar, als je 18-20 bent dan zul je wensen dat je weer het figuur hebt wat je nu hebt.

liever iets te dik dan ene jongenslichaam hoor :’]

ik had anderhalf jaar geleden ook echt nog niks. En nu opeens cup 75C ofzo, dus je moet nog nergens van uit gaan :wink:

wil je een beetje tiet van mij?

je bent pas 14 en onthoud: iedereen is anders. de één krijgt ze sneller dan de ander. dus wacht rustig af :wink: