Kleine borsten

Hallo ik ben 17 bijna en heb nog steeds amper borsten 75 AA . Ik moet push ups dragen en dan nog zie je amper een borst. Ook in bikini’s vind ik het gewoonweg niet zo mooi. Ik vroeg me af of er nog meisjes zijn van mijn leeftijd die hetzelfde hebben of oudere meisjes die dit gehad hebben? Groeien ze nog of blijft het meestal zo? Ik weet dat kleine borsten ook mooi is maar bij mij is er niet eens over vrouwelijkheid te spreken omdat ze zo klein zijn! Ik zit een niet enorm mee, maar ik hoop echt wel dat ze nog wat groeien!

Je borsten kunnen nog tot je 21 groeien. Mijne zijn ook enorm gegroeid rond mijn 20e. Don’t worry.

Niet iedereen heeft de mazzel om borsten te krijgen. Ik ook niet. Probeer tevreden te zijn met wat je hebt en misschien groeien ze nog.

Ik ben 18 en heb een kleine A, de een is gezegend met grote borsten en de ander niet, het is nou eenmaal oneerlijk verdeeld. Als je geluk hebt kunnen ze nog groeien, want zoals hierboven al gezegd word, je borsten kunnen tot je 21e nog groeien.

Ik ben 19 en heb ook ‘maar’ een 75A. Niets aan te doen en gewoon afwachten of ze misschien nog groeien :slightly_smiling_face:

Ik heb ook ‘maar’ 75A of zo en hoop dat ze nog wat gaan groeien, dus je bent echt niet de enige hoor

Ik ben 17 en heb dezelfde maat als jij. Ik maak me er alleen niet al te veel druk om, ze kunnen natuurlijk nog groeien en als ze dat niet doen, is dat geen ramp.
Ik snap wel dat je er van baalt, ik had ze liever ook groter gehad op deze leeftijd, maar het is nou eenmaal niet anders.

Ik ben 17 en heb ongeveer dezelfde maat (tbh heb ik eerlijk gezegd geen idee wat mijn exacte maat is). Een jaar geleden was ik er nog om aan het huilen, maar nu kan het me echt niets schelen. Eigenlijk ben ik heel blij met hoe ze zijn. Geef het vooral tijd. Ze kunnen nog altijd groeien en doen ze dat niet, geen ramp. Je maakt je er nu misschien druk over, maar over een paar maanden kan je er al heel anders over denken.

Ik ben ook 17 en heb ook dezelfde maat (of misschien 75A?). Drie jaar geleden maakte mijn beste vriendin van toen een extreme opmerking hahaha. Nu dat ik er terug op kijk vind ik het best pathetic.

We waren zo met een groep vrienden (als 14 jarige) aan het zwemmen.
Zij kijkt naar mij.

“Wow je bent echt plat.”

THANKS BAE LOVE U TOO

(ze is allang geen vriendin meer hahaha)

Precies hetzelfde! Ik had heel lang echt bijna geen borsten, maar ze zijn geleidelijk toen ik 19-20 werd heel veel gegroeid en toen ben ik in een paar jaar van een AA naar een B gegaan. Ik weet nog dat ik er heel onzeker over was, maar nu ben ik heel blij met m’n borsten. Het kan dus prima dat dat bij jou ook nog gebeurt!