kleine borsten.

Hoi,
Ik ben een meisje van 14 jaar en ik ga naar de 3e. Ik heb weinig tot geen borsten. Iedereen uit mn klas wel en dragen bhs, ik nog maar een hemd, Wnt ik heb dat niet nodig. Wat kan ik hier aan doen?

niks

van de pil gaan bij sommige meisjes/vrouwen hun borsten groeien, maar dat is dus niet bij iedereen zo!
waarschijnlijk heb je een cupAA? je zou bijvoorbeeld een maximizer kunnen proberen? daar van lijken ze groter tot 2 cupmaten. het zou in het begin heel vreemd zijn dat je ineens borsten krijgt, anders zou je eerst een normale push-up bh kunnen proberen en daarna een maximizer? verder zou ik je niet kunnen helpen, misschien worden ze uit zich zelf groter, maar dat licht aan jou aan je lichaam

Niet lullig bedoelt, maar als je AA hebt, heb je niet veel om “te pushen” zeg maar. En dat zeg ik niet omdat ik gemeen wil doen, maar omdat ik dat uit eigen ervaring weet.

nee snap je wel, ik heb nooit een AA gehad maar als je cup AA hebt moet je van een push-up bh al een A nemen dus dan zijn al iets ‘‘groter’’ dat bedoelde ik er mee te zeggen. ik had het denk ik zo moeten zeggen

Wat je eraan kunt doen… Tja, vullingen, push-up’s etc.
Maar ja, ik zou daar niet aan beginnen en gewoon lekker wachten tot je vanzelf wat meer krijgt… Snap dat je het vervelend vindt en dat reacties als ‘Wees blij met jezelf’ en blablabla niet wilt… Dus ja. Maar het is wel echt zo: de een heeft AA, de ander C, de ander F… Tja, het maakt je indd. echt niet minder.
Maar volgens mij hebben ze bij bijv. de Hema en C&A wel van die soft-beha’s voor AA… Dan kun je die in ieder geval dragen, dan lijkt het miss iig of je iets meer hebt (door de lichte padding) en dan draag je in ieder geval een beha als je dat fijner vindt…
Je kan trouwens ook even bij de Wehkamp kijken, van EDC hebben ze daar beugelbeha’s voor maatje AA… En ook meerdere softbeha’s.

Je kan er niks aan doen. Bij de een duurt het wat langer dan bij de ander.
Ze groeien ook niet meteen tot borsten. Het is ook gek als je opeens wakker word met cup B! Dus gewoon lekker wachten. Je hoeft je er ook echt niet voor te schamen. Ze komen vanzelf wel een keer :wink:

Je kan er niks aan doen… Het komt nog wel en anders een troost… Ik ben 22 en heb nog steeds bijna niks. ;p Je bent er echt niet minder om waard!

Iedereen heeft ooit kleine borsten gehad, iedereen heeft het geoverleefd.

Weer zo’n topic. Het wordt hoog tijd voor een algemeen-ik-heb-te-kleine-tieten topic, als dat er nog niet is.

On topic: je doet er niks aan. Leef er mee. Als ze groeien: mazzel. Zo niet: het maakt je leven niet kapot. Ik heb ook niet de grootste, ben je niks minder om. Ook niet voor jongens.

haha, wordt inderdaad tijd voor een algemeen topic.

Het is echt niet waar dat jongens je alleen leuk vinden als je grote borsten hebt.
En ze zullen echt nog wel wát groeien.

Ik zat te zoeken naar het algemene borsten topic maar die kon ik ook al niet vinden. Daar staat ook wel wat lijkt me?

Ze groeien vanzelf hoor meid
Maak je niet druk
Het komt nog wel…

Ik las is ergens dat als je de pil al vroeg slikt, rond je 13e ofzo, het je borstgroei kan belemmeren ofzo?
Hopelijk is dit niet waar haha :stuck_out_tongue:

Bedankt voor jullie hulp

Precies.

Beter kleine dan grote, wees er maar blij mee. En ze groeien heus nog wel, je bent pas 14.

Accepteer het maar gewoon. Je bent veertien, dus waarschijnlijk groeien ze nog wel. En ik zeg waarschijnlijk ja, want de mijne zijn sinds ik veertien was ook niet gegroeid. Ben bijna 19 en draag 80a. Ik zit er zelf wel eens mee soms, maar m’n vriend zegt dat ie ze mooi vindt, en er valt toch niks aan te doen (behalve een dure en riskante operatie dan), dus accepteren is de enige oplossing. Je hebt vast wel andere kwaliteiten.

Je hebt wel bh’s in jouw maat. Niet met vulling misschien, maar wel leuke dingetjes. Kijk 'ns bij de Hema of Hunkemoller. Dat is misschien beter voor je zelfvertrouwen. Ik ben 16 en heb al jaren lang 75A, en geloof mij, er valt mee te leven :wink: toen ik zo oud was als jij haaaaaatte ik mijn lichaam door die kleine borsten maar ik accepteer mezelf steeds meer.

Ik zou niet aan de pil gaan omdat je grotere borsten wil. De pil zit bomvol hormonen.

Even verder over je “probleem”, je bent 14. Waarschijnlijk groeien ze nog wel. Ik ben 18, bijna 19 en heb een 75B ( maar ze zien er echt uit als 75A :’’’) Die pas ik ook nog wel soms. Ik heb ook echt “heuveltjes” en geen echte borsten. ) Je bent dus niet de enige. Ik vind mijn borsten zelf niet lelijk, maar ben er soms wel heel erg onzeker over. Maar mijn vriend vind ze helemaal perfect :slightly_smiling_face:
Dus misschien groeien de joune nog, misschien ook wel niet. Er zijn echt zát jongens die kleine borsten mooi vinden. En het is zoooo veel handiger met sporten!