Kleine borsten welke BH?

Hoi meiden,

Ik heb van mezelf kleine borsten(cup AA75) en kan dus nooit leuke, sexy BH’s vinden en dat maakt mij erg onzeker. Zo af en toe pas ik maat A70 maar niet altijd.

Weten jullie misschien waar je die kunt kopen?

Ik wil niet alleen maar van die standaard zwart of witte BH’s.

Groetjes,

Memento Mori

Als ik me niet vergis gewoon bij Honkemöller!!

Volgens mij hebben ze bij de Primark ook super mooie bh’s in kleine maten!

H&M!

Ik heb er eens besteld op wehkamp. Ik heb ook A80 volgensmij, het is misschien even een dure aanschaf maar dan heb je ook wat.

Bedankt voor alle reacties! ik heb bij de wehkamp 2 BH’s besteld en als het goed is krijg ik die vandaag binnen, maat AA70. Even kijken of ik die pas.

Ik heb inderdaad bij de H&M gekeken maar daar beginnen de maten pas bij A75?

Otto.nl en wehkamp hadden wel leuke dingen :slightly_smiling_face: wel vreemd dat ik nooit mooie BH’s met kleine maten in de hunkemoller winkel zelf zie liggen…

Ik zie soms BH’s voorbij komen van 50 euro, is dat het wel waard? wat geven jullie er meestal aan uit?

Ik zou dan toch even willen weten hoe oud je bent, want misschien groeien je borsten nog gewoon. In dat geval zou ik geen BH van 50,- kopen. Ik ben namelijk in een halfjaar ofzo een hele cupmaat gestegen.

Ik koop meestal een bh voor een euro of 13. Gewoon bij de H&M of NewYorker, ik heb ook geen grote borsten, zo rond de 75A en dat zijn de enigste winkels waar ik fijne kan halen en ik koop ze ook altijd met een lichtelijke push up want anders zit het voor de meter niet vind ik.

Meestal als je naar een winkel gaat wil iemand je ook wel advies geven :slightly_smiling_face: Aan het begin misschien een beetje awkward, maar het is uiteindelijk fijn als ze je kunnen helpen! Dat vind ik vooral bij de Hunkemoller.

Ik ben 19 :wink: ik ben ook erg klein en heb ondergewicht dus ik ben al ontzettend aan het duimen dat als ik aankom dat mijn voorgevel dan ook groeit :’)

@Mphor ja ik vind het inderdaad erg awkward, ik heb het nooit gevraagd omdat ik bijna geen borsten heb dus dan word ik nog onzekerder.

Misschien kun je ook bij livera kijken? Ik zie die maat opzich nog vrij vaak in de winkels. Ik leef met je mee, ik kan zelf nooit mn maat vinden behalve in duurdere zaken (80-100 euro) en dan zijn het van die lelijke dingen die je spits maken…

Online zie ik die maten wel maar in de winkels vond ik ze nooit! (behalve die kinderachtige BH’s)

Ik heb ze van de wehkamp binnen, heb er 2 besteld waarvan 1 te klein is(AA70) en de andere AA70 pas ik wel weer! Heel vreemd.
Ik heb mezelf ook opgemeten en de onderwijdte was 67 en de boven 72 dus ik keek op internet rond over welke maat dat dan is maar dat staat gewoon helemaal nergens!

Misschien is een beugelloze beha iets voor jou?
Dit zijn mooie beugelloze traingel beha’s van de h&m.

Dat is heel vervelend ja, online weet je ook vaak je maat niet en de pasvorm. Welke maat je hebt kan verschillen per bh/merk.

After eden vind ik erg mooi ja :slightly_smiling_face:

Heeft die ook maat AA dan?

Ik heb er nu 1 van Sapph aan, maat A70 en die past weer perfect. Heel vreemd…

P.S. die zijn ook mooi! ik heb die nog niet eerder gezien :slightly_smiling_face: