Kleine borsten, wat is een leuke zomeroutfit?

zoiets heb ik ook ja alleen dan met mouwtjes en shirtjes met een v-hals werken ook

ik heb ook maar 75 a en draag gewoon alles wat ik leuk vind ik zat er eerst ook best mee maar ik heb er maar gewoon mee leren leven er valt niet echt iets aan te doen xD ik draag meestal jurkjes en truitjes met een soort van U hals ofzoiets

oh het kan trouwens ook helpen de aandacht ergens anders op te richten je benen mischien doe ik ook wel is

iets lossers, niet te strak. leg de nadruk op je benen!

haltertopjes en idd nadruk op je benen leggen

wat leuk is, is een skinny en daarboven een beetje chinezig truitje, beetje kimono stijl. dat vind ik altijd super leuk!! en dan mischien in een zijde,stofje? met een leuk printje, en dan de broek rustig houden. en dan birkenstock eronder? super wijs! :stuck_out_tongue:

Die chinezige (wat n woord :flushed:) printjes vind ik persoonlijk helemaal niks *bloos*

Paris Hilton gruwelt van de grote borstpartij van Jessica Simpson en glamourmodel Jordan heeft geen spijt van haar borstverkleining… “Kleine borsten zijn hip”, vinden de twee sterren.

Dat Paris dolblij is met haar borsten steekt ze niet onder stoelen of banken. De blondine verscheen dinsdag in een wit, doorschijnend shirtje in een hotel in London. Ze droeg geen beha… “Ik vind grote borsten lelijk. Die van mij zijn precies goed”, liet Hilton weten.

geen strapless jurkjes, dan heb je grote kans dat het allemaal af gaat zakken, en dat wil je niet. als je jurkjes wilt aandoen, doe dan zo ie zo met bandjes ofzo.
een blousje met een short is ook wel leuk voor in de zomer met allstars ofzo eronder of slippers

kind wees blij, ik heb dan misschien wel cup c maar ik heb ook een dikke buik en dikke benden dus mij staat ook niet alles hoor.En jurkjes zijn altijd leuk, maakt niet uit of je nou cup c heb of cup a

Ik vind je borsten niet extreem klein, eigenlijk.

Same. ^^

Ik heb zelf kleine borsten en ik kan je niet echt helpen;

upje.

Ik heb ook 75A maar ben er heel blij mee :relieved:
& natuurlijk zijn er dingen die niet mooi staan, dat heeft ieder lichaam dat ligt echt niet aan de grote van je tieten ;p

ik heb niet snel, of eigenlijk nooit, dat ik iets niet mooi vind staan omdat mijn borsten er te klein in lijken … weet niet in wat voor kleding jij dat hebt ?
En als je dan iets hebt waarin ze niet zo groot lijken… wat dan nog ? =)

ik had wel is ergens gelezen in de cosmogirl ofzo dat in een normaal t-shirt je borsten groter lijken dan met zo’n hals ;d en ik heb die maat ook, wees er blij mee, alsnog beter dan plat =)

kunnen we alsjeblieft ophouden over dat gezeik over grote borsten?
ik wéét dat grote borsten niet alles is. dat zegt ook niemand hier dat we grote borsten willen. maar weetje, kleine borsten is ook niet leuk. maar zie je dat vaak staan? nee.

Ik vind kleinere borsten juist mooier in truitjes eigenlijk! Vooral in wat losserhangende dingen/tuniekjes enz.

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb pas bij de sting een hempje/jurkje gekocht die boven aan bij je borsten strakker zit met elastiek (een beetje gerimpeld) en daarna wijd uit loopt. Ik vind zelf dat dat wel leuk staat, dus misschien is dat ook wat voor jou :slightly_smiling_face:

ik draag zomerjurkjes van de h&m, en die strakke hempjes van 4.90 van de h&m. staat leuk hoor !

laagjes dragen, bij mij zie je dan in ieder geval verschil met mn cupje b