Kleine borsten, wat is een leuke zomeroutfit?

Je ziet de laatste tijd veel strapless jurkjes, of jurkjes die alleen leuk zijn als je een beetje een leuke voorgevel hebt,
helaas zit dat bij mij niet zo mee, en vroeg ik mij af wat jullie leuke jurkjes vinden voor mensen die iets minder gunstig geschapen zijn?

Mijn cupmaat is 75A, ik ben er lang en slank, waardoor je nog meer het effect krijgt dat het niks is.

Mijn persoonlijke stijl: donkere skinny’s, jurkjes, pumps, sneakers, slippers, harembroek, simpele hempjes en shirtjes. Liefst niet teveel printen, wel felle kleuren.
Gewoon niet té apart en het liefst weinig sieraden, ik hou niet zo van kettingen en armbanden en al die dingen, wel oorbellen. Ik hou ook niet van dingen met goud.

Misschien hebben jullie voordelen van winkels die dit verkopen?
Het liefst niet te hoge prijs, zodat je nog eens meer dan 1 shirtje kunt kopen als je gaat shoppen.
(Wehkamp, H&M, veromoda, daar kun je allemaal op de website kijken)

Ik hoop dat dit voor meer mensen nuttig is,
In ieder geval alvast bedankt voor de reacties!

upjee

ik denk dat jij dan losvallende shirtjes en jurkjes moet dragen Dat staat heel leuk bij dunne meisjes als jij.

Ik vind dan eerlijkgezegd juist dat het lijkt alsof je nóg minder borsten hebt,
ik heb er wel een paar, maar het moet maar nét staan…
Wat meestal niet het geval is :stuck_out_tongue:

Ik heb ook echt geen grote borsten en ben lang. Heb er zelf eigenlijk absoluut geen problemen mee… maar misschien kun je voorgevormde bh’s of bh’s met vulling nemen?

Grote borsten is ook niet altijd alles…

Nee dat klopt,
en ik heb al goed passende bh’s.

Toch ben ik nog opzoek naar wat leuke kleding,
Waar ik misschien zelf niet op zou komen…

jij klinkt precies als mij :stuck_out_tongue:

niet dat je hier iets aan hebt maar goed… ik heb dus hetzelfde, dus UP

Een bandeau top met een mooie (ripped) jeans en gladiator sandalen. En voor als het wat kouder is, een luchtige cardigan en de sandalen vervangen voor mooie biker boots.

is het nou egt nodig om anders te gaan dragen omdt je kleine borsten hebt.
kijk naar paris hilton zij heeft ook bijna nix en tog kan ze alles aan, als je maar zelfeverzekerd inje kleren loopt :grinning_face_with_smiling_eyes:

njaah, ik heb zelf ook niet grote borsten ofxo, maar ik maak er geen problemen van, maar draag dan ook aleer geen truitjes met veel te diepe decolete (of hoe je dat ook typt :cold_sweat: ) :pensive:

Een aan de voorzijde gedrapeerde top (of met plooien) met een skinny of spijkershort en leren sandaaltjes.

ik herken me heel erg in je verhaal, haha.
upje voor jou.

Ik heb zelf ook 75A en soms 70B dus heb ook niet echt de grootste. Maar ik heb wel een paar tips. je hebt bijvoorbeeld shirtje die strak zitten bij je borsten en dan vanaf dus je borsten wijd vallen. Misschien klinkt het een beetje vaag maar dit soort shirtje geven je echt wel tieten xd. Verder moet je er gewoon zelfverzekerd bij lopen :wink:

Ik heb 75AA, en ik wil ook heel graag een strapless jurkje dragen. ik heb laatst dus een strapless pauwverenjurkje van H&M gekocht, maar als ik loop zakt hij een beetje af. dus ik heb elastiek ofzoiets in dezelfde kleur gekocht, en die ga ik eraan naaien. maar bij H&M hebben ze altijd wel met bandjes enzo.

ja en heel klein dus ook niet…

aaaaah ik heb ook kleine borsten, wat ik wel heel vaak doe is een leuk lintje kopen ,net onder de borsten een leuke strik maken, dit doe ik vooral bij shirtjes die ik wel mooi vind, maar wijd zijn, bijv. tuniekjes
haha heel vaag allemaal, maar misschien heb je er wat aan :relieved:

Je moet jurkjes zoeken met een strik in de nek.
met zo’n bikini vorm weet je wel?
dan lijkt het wat meer.

Ik heb ook best kleine borsten, en ik had vorig jaar een truitje bij de H&M gekocht en in dat truitje zagen ze er juist wat groter uit…
Hmm… ik wilde een plaatje neerzetten maar dat doet het niet…
Het is zo eentje die aan de bovenkant strak zit (een beetje gerimpeld ofzo) en aan dan onder je borsten losvalt (oke niet echt goed uitgelegd volgens mij)
Bij deze link:
http://shop.hm.com/nl/sho…pt=DAM_TRI_LIN&shoptype=S
naar blz2 en dan de laatste (alleen ik had andere schouderbandjes, bij mij waar het meer een soort mouwtjes)

Ja die jij hebt heb ik ook :wink:
Hij vergroot je borsten wel wat ja.
Strapples vind ik dan weer niet zo geslaagd als je tietloos bent :stuck_out_tongue:

ja monique had hier een tijdje neergezet dat een bandeau bikini mooi is voor kleine borsten… maar dat is helemaal niet zo ( want tjsa monique checkt nooit haar bronnen voordat ze iets op girlscene zet)
en ik heb 2 bandeau bikini’s en zo lijken me borsten alleen maar nog platter :frowning_face: