Kleine borsten = minder aandacht van jongens?

Ik ben 16 jaar, 1.78, weeg 56 kilo en heb cup A75. Nu hebben mijn 3 vriendinnen wel grote borsten en een dikke kont (ik dus niet) en zij krijgen alle 3 heel veel aandacht van jongens en vriendjes enz, nu is er nog nooit een jongens geweest die mij leuk gevonden heeft en heb nog nooit een vriendje of aandacht van een jongen gehad, zijn er uberhaupt jongens die niet alleen maar op grote borsten en kont vallen?! Want ben verder wel slank en heb lange slanke benen

Tuurlijk zijn die er wel. Je bent gewoon de juiste jongen nog niet tegengekomen.

Zou je alleen aandacht willen hebben van jongens voor je borsten en je kont? In plaats van voor wie je bent?

Dit en ik heb ook mini borsten en ik krijg genoeg aandacht van mannen hoor :wink:

Op die leeftijd zijn borsten wel een grote reden om aandacht te krijgen ja. Maar inderdaad, zoals hierboven gezegd werd, als je van een jongen alleen aandacht krijgt om je lichaam dan wil je dat toch niet? Vooral over een paar jaar zal dat heel erg anders zijn hoor, maar ook nu zijn niet alle jongens zo. Je moet gewoon de goede eruit halen.

Ik kan me voorstellen dat je nu overal om je heen voornamelijk ziet dat meisjes aandacht van jongens krijgen door hun lichaam/hun vormen, maar echt niet alle jongens zijn zo. Je bent pas 16, over een paar jaar denk je er waarschijnlijk wel anders over. Je hoeft niet per se grote borsten of een dikke kont te hebben om mooi te zijn.

Dit. Jongens die je niet willen vanwege je zogenaamd ‘te kleine’ borsten of billen, moet je ook zeker niet willen. Er zijn genoeg jongens op deze wereld die jouw lichaam respecteren en mooi vinden.

Ik denk dat dit puberaal gedrag is. Normaal willen jongens je echt niet om je borsten of billen.

Ligt denk ik ook een beetje aan de leeftijd. Ben nu 26, heb cup 70a en heb prima aandacht van jongens. Vroeger inderdaad niet, maar nu zeker wel. Dan kijken ze verder dan naar alleen je voorgevels en durven ze toe te geven dat klein ook heel mooi kan zijn. 10 jaar terug hoorde ik inderdaad alleen maar dat stoere gelul over hoe groter hoe beter.

+ Ik ben 17 en heb een D cup, maar ook nog nooit een vriend gehad.

Zou het niet een probleem van zelfvertrouwen kunnen zijn? Over het algemeen worden mensen met veel zelfvertrouwen aantrekkelijker gevonden. Dat je vriendinnen wel grote borsten en een dikke kont hebben geeft hen misschien meer zelfvertrouwen waardoor ze aantrekkelijker worden voor jongens, terwijl jij onzeker bent waardoor je minder aantrekkelijker wordt gevonden. Ik denk dat iemands aantrekkelijkheid meer afhankelijk is van het gedrag dan van het uiterlijk. Het enige wat jij nu hoeft te gaan doen, is van jezelf te gaan houden en dan komt de rest allemaal vanzelf :sob::muscle:

Je wilt echt geen jongen die alleen je borsten en billen interessant vind. Maar dat hebben jongens van jouw leeftijd nu eenmaal nog heel erg. Zelfs genoeg mannen ook. Maar je komt vanzelf iemand tegen die jou perfect vind zoals je bent. Dus wees trots op je lichaam en op wie je bent. Je komt vanzelf een leuke jongen tegen.

!!!
Jongens die alleen vrouwen willen met gorte borsten, bind ik inhoudsloos.

+ jongens die alleen vrouwen willen met een grote kont

Ik heb cup 70A, ben maar 1,60, slank postuur en krijg redelijk veel aandacht van jongens. Deze jongens vinden me leuk om hoe ik werkelijk ben.
Dus er zijn heus wel jongens die niet alleen maar om grote borsten en een dikke kont geven :wink: Je bent denk ik gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.

99% van de jongens die je hierdoor (dikkere borsten/billen) aantrekt zijn meestal oppervlakkige types die je alleen maar zo snel mogelijk in bed willen krijgen. Deze types gaan echt puur en alleen voor je uiterlijk/ rondingen en niet om wie jij echt bent. In het begin vond ik dit altijd wel leuk en is het natuurlijk wel een beetje een ego boost, maar nu ik wat ouder wordt en wel een beetje klaar ben met het losse scharrelen vind ik het steeds vervelender worden.

Ik denk trouwens niet dat het alleen om borsten/billen gaat, jongens kijken ook snel naar een knap koppie. Ik heb een hele dunne vriendin, amper borsten of billen, maar ze krijgt toch enorm veel aandacht, omdat ze gewoon prachtig is, ondanks haar kleinere borsten/billen.

Ik heb grote borsten en een kont en ben vrij slank maar ik kan je vertellen dat dat er echt niet voor zorgt dat je van 100 jongens aandacht krijgt. Eerder dat jongens je bekijken en dat is echt niet wat je zoekt denk ik. Juist een leuke persoonlijkheid zorgt ervoor dat jongens interesse krijgen, misschien zijn je vriendinnen wel gewoon heel sociaal en hebben ze een vlotte babbel? Tuurlijk trekken borsten wel een beetje aandacht maar als een meisje geen inhoud heeft, zal een jongen niet snel blijven hangen :slightly_smiling_face:

Probeer leuke praatjes te maken, grapjes en gewoon jezelf te zijn, dat is meer dan genoeg geloof me. Heb nog nooit gehoord dat een jongen me leuk/interessant vond vanwege mijn tieten hahah en de jongens die alleen daarom geven zijn geen jongens waar je contact mee wil denk ik :slightly_smiling_face:

Ik ben 1,62 en heb ook kleine borsten, 70A. Ik ben er wel onzeker over en krijg ook weinig aandacht van jongens.