kleine borsten, geen bh?

Meiden, wat is jullie ‘mening’/ idee/ hoe je het ook maar wilt noemen als meiden met kleine borsten geen bh dragen? Zijn er meiden die dat wel eens doen? Ook in het openbaar? Ben hier benieuwd naar… en wat vinden vriendjes hiervan?

side note: dit account heb ik aangemaakt voor dit soort topics, niet dat jullie denken wat een creep…

Ik draag thuis geen beha en soms als ik alleen even naar de winkel ga ook niet. Op school en werk altijd en als ik uit ga ook (tenzij het er niet uitziet met bepaalde kleding maar dat is nog niet voorgekomen). Mijn ex had er geen mening over, die vond het prima. Ik deed het ook niet omdat ik dat geil vond ofzo, maar ik vind een beha niet altijd even prettig zitten.

Ik vind gewoon dat je moet doen waar jij zelf zin in hebt. Ik vind het helemaal prima als de persoon zich zo goed voelt, waarom niet?

Over het algemeen heb ik in het openbaar vaak wel een bh aan (uitzonderingen daargelaten) maar het moment dat ik dan thuis kom, gaat hij uit! “Free-titties” zoals mijn vriend het ook wel eens noemt :flushed: (ik geloof dat hij er dus geen problemen mee heeft haha). Niet dat ik het doe om hem of mezelf op te geilen of iets, maar wat kopjechino ook al zegt, dat ding zit niet altijd even fijn.

Maargoed, dit is waar ik me prettig bij voel. Als een ander het prettiger vind om helemaal geen bh te dragen, dikke prima toch!

Gewoon doen als je dat comfortabel vindt. Zou er wel voor zorgen dat je tepels bijvoorbeeld niet zichtbaar zijn o.i.d., niet dat het dramatisch is als de wereld erachter komt dat je tepels hebt maar daar zou ik me beter bij voelen :’) Je hebt toch ook van die dunne topjes, dat je geen ‘echte bh’ draagt, maar je ook niet helemaal zonder bh gaat. Misschien vindt je zoiets ook wel fijn.
Als ik kleine borsten zou hebben zou ik in ieder geval ook geen bh dragen, vind het rotdingen :’) Maar helaas wordt niemand er gelukkig van als er geen ijzeren pinnen onder m’n borsten zitten.

Ongeveer twee maanden geleden had ik zoveel drama met bh’s, dat ik besloten heb om ze niet meer te dragen. Heb een d-cup en de eerste week had ik wel wat steken, maar mijn borsten zijn steviger geworden en het doet nu geen pijn meer. Wel draag ik een strak hemd om alles op zijn plek te houden, dat mensen mijn tepels zien als ik het koud heb vind ik niet erg. Heb er alleen positieve reacties op gekregen en veel mensen merken het niet ees, dus ik kan het iedereen aanraden :slightly_smiling_face:

Ik heb D/E dus ik draag sowieso altijd een bh in het openbaar, maar vaak ook als ik thuis ben, omdat het anders gewoon te veel beweegt en dat is echt niet fijn bij het lopen. Op zich vind ik dat iedereen mag dragen wat hij wil, maar ik vind het wel onprettig als ik de tepels bij mensen zie, ik vind tepels gewoon nogal sexueel. Ik verbied het anderen niet, maar ik ga automatisch die mensen gewoon minder aankijken, omdat ik me daar gewoon niet fijn bij voel, bij het zien ervan.
Om even je vraag te beantwoorden: Als je kleine borsten hebt en je tepels steken niet vreselijk uit ofzo dan hoef je geen bh te dragen vind ik.

Misschien draag je wel de verkeerde BH maat. Een grote kans is, als je een bh niet lekker vind zitten, dat je de verkeerde maat draagt omdat je een BH eigenlijk echt overduidelijk hoort te voelen zitten.

Het kan mij echt niet boeien of iemand een bh draagt of niet. Ik maak me er toch ook niet druk om of iemand sokken aan heeft?

Ik draag alleen maar geen bh als ik maar eventjes van huis wegga (en dus geen zin heb om speciaal daarvoor een bh aan te doen, aangezien ik thuis nooit een bh draag). Ik zorg dan wel altijd dat ik een jas/vest/trui aanheb want anders voelt het toch een beetje te zichtbaar, en dan hoef ik me ook niet druk te maken om tepels.

Ik heb een kleine b-cup en draag eigenlijk nooit meer een bh. Zoals Pret ook zei heb ik gemerkt dat mijn borsten hierdoor een steviger zijn geworden. Ik draag alleen nog een bh als mijn borsten echt niet mooi uitkomen in een strakke jurk oid.

Ik draag vaak geen bh in het openbaar, soms zelfs naar school :upside_down_face:

Ik heb absoluut geen kleine borsten maar draag thuis nooit een bh. In het openbaar uiteraard wel tenzij ik al de hele dag in mijn pyjama (trui) zit en ik moet naar de winkel met een jas erover.

Ik heb een E/F cup en ik haat BH´s. Naar school en werk draag ik wel BH´s natuurlijk, maar ik heb ook van die corrigerende strakke hemdjes en van die bandeau tops. Dus soms fungeert een bandeau top en een strak hemd als BH voor mij. Losse lange of dikke trui er over heen en niemand die het ziet.
Ik heb thuis nooit een BH aan, en als ik nergens heen hoef, dus geen school of werk ga ik ook gewoon zonder BH de stad in en boodschappen doen. Gewoon jas er over. :sunglasses:
Ik ga trouwens ook gewoon naar goeie vriendinnen zonder een BH aan.
In de zomer heb ik wel vaker een BH aan hoor, want dan kan je je niet verschuilen achter een dikke jas of dikke trui.

Zelfs een keer uit eten geweest met alleen dan mijn bandeau aan als BH. Maar dat was omdat ik een tattoo op mijn ribben had laten zetten 2 dagen er voor, en een BH deed gewoon pijn.

ik heb altijd een bh aan, ik sliep zelfs een tijdje met :’)

Ik vind het vreselijk zonder bh, ik voel me altijd ongemakkelijk omdat ik heel snel stijve tepels heb. Bovendien heb ik geen last van mijn bh en het scheelt een heleboel gebungel.

Vanwege zichtbare tepels zou ik dus sws een bh dragen in het openbaar (ik weet niet waarom, maar ik zie het ook heel snel bij anderen en tja… okee ze moeten het wel zelf weten, maar ik wil dat zelf gewoon niet)

-

Ik heb cup F en ik heb net de hond gewoon uit gelaten zonder bh. Op mijn werk draag ik wel een bh maar thuis en op straat als ik de hond uit laat en boodschappen doe enzo draag ik vaak geen bh.