Kleine borsten dmv afvallen?

Hee!
Ik zelf heb best wel grote borsten en ze passen verder wel bij mijn lichaam. Maar borsten bestaan toch voor het grootste gedeelte uit vetpercentage of iets in die richting? Dus nu vroeg ik me af, als je dan gaat afvallen, krijg je dan ook een kleinere cupmaat of zou het dan gaan ‘hangen’ :grinning:

ze worden wel wat kleiner maar gaan niet hangen.

ik heb dat nu ook.
sinds het uit is met me vriendje heb ik veelste weinig gegeten en gedronken.
ik heb alleen ontbeten en een klein beetje avond eten en maar 1 x gedronken super slecht .
ik weeg nu nog maar 45.5 , ik heb geen anorexia ofzo
maar als ik zo verdrietig ben dat ik helemaal kapot ga eet ik niks wil ik ook niks.
& ik ben nu 1.72

En hoe zien je borsten er nu uit dan? xD

haha nou ze hangen niet hoor als je dat bedoelt :pensive:

Mijn zus is ontzettend afgevallen. Ze was eerder te zwaar en had ook vrij grote borsten. Nu ze is afgevallen heeft ze inderdaad duidelijk kleinere borsten gekregen die ook beter bij haar lichaam passen die ze nu heeft. Dus inderdaad, grote kans dat je kleinere borsten krijgt als je afvalt. Verder denk ik niet dat ze gaan hangen, dat heeft vaker te maken met ouder worden en/of kinderen krijgen.

Heey, als je afvalt val je altijd het eerst af bij je borsten!

Mijn dokter heeft me afgeraden om voor die reden te afvallen, het beste kan je dan een borstverkleining doen

Nouja, als je op een goed gewicht zit is het geen goede reden om af te vallen nee…

En wat als je van je buikje af wilt enz? En als je dan minder en gezonder gaat eten en buikspieroefeningen worden je borsten dan ook kleiner? Nee toch hoop ik? :stuck_out_tongue:

Ik vroeg me precies hetzelfde af!
Ik hoef ze niet nóg kleiner… ^o)

Je borsten bestaan voor een heel groot deel uit vet dus als je afvalt worden ze inderdaad kleiner.
Je kan wel erbij gaan trainen want door borstspieren worden je borsten wel wat groter en dat compenseert dan weer het vet.
Ze kunnen wel ietsje gaan hangen dat komt door het extra vel maar dat is waarschijnlijk alleen als je echt onwijs veel afvalt.

dat hangt van persoon tot persoon af maar de kans is wel groot dat je ook aan je borsten afvalt…

Er staat een spelfout in je gebruikersnaam.

Hhahahahaha x’)

Ja ze vallen af:P
Toen ik ging afvallen (buik&dijen)
vallen je borsten automatish ook af xD Ik had een volle C en nu een Midden B, niet echt leuk… This of je borsten of je lichaam, als je echt 1 ding wilt.

Jazeker…!
ik had gelezen dat, als je afvalt, je eerst aan je gezicht & borsten afvalt…
want je borsten bestaan uit vet en anders zouden je borsten ook niet bij je nieuwe lichaam passen denkik xD
x

ik heb daar heel erg last van :blush:

Klopt :wink:
Als je afvalt, val je altijd als eerste af bij je borsten :wink:

ik val altijd bij mn buik en mn kont af, :confused: