klein vraagje

zou ik morgen wel een rokje kunnen dragen met panty en kniesokken?
ik woon in friesland leeuwarden ( a ) ik weet het altijd zo slecht en als ik bij graden kijk of what ever snap ik er geen biet van ( ik snap het wel maar of ik het nou wel of neit kan dragen )

Nou, het wordt daar ongeveer 8 tot 10 graden. Ik zou het niet doen. Maar… Wat jij met die info doet is aan jou :slightly_smiling_face:

moet je toch zelf weten, de een heeft het nou eenmaal sneller koud als een ander. toen ik in de winter naar ijsland ging met weet ik veel hoeveel graden, liep ik er ook gewoon bij in een panty, terwijl anderen weer 10 lagen kleding aanheeft.

We kunnen ook overal een topic voor aanmaken zeg.

Weet ik veel, vraag het aan je ouders of het kan. Kijk weerberichten, buienradar, genoeg info over het weer te vinden op internet dacht ik zo.

om hier nou een topic voor aan te maken is niet nodig denk ik?

Het waait hier de laatste tijd hard.
Ik had laatst een dikke panty aan met shorts. Dat kon nog.
Ik denk kniesokken met die wind wel een beetje chilly kan zijn.

Kist 't probearje! :'3

hahaha, lol.

bel piet paulusma.

:grinning_face_with_smiling_eyes:
kijk het weerbericht? zo moeilijk is dat toch niet? als je het niet snapt vraag je ouders dan om het uit te leggen <_<

Niet lullig bedoeld, maar je snapt zelf hopelijk wel dat wanneer het 10 graden is, dat het koud is. Of je weet in ieder geval bij hoeveel graden jij het lekker weer vind?

Dan kan je daarop beslissen wat je aandoet.

Kijk bijvoorbeeld:
Vandaag zou het 14 graden worden (knmi.nl)
Ik ging naar Leiden en naar het strand, op het strand waait het altijd harder en is het dus altijd frisser, dus dan kan je beter uitgaan van 10 tot 12 graden.

Ik weet van mezelf dat ik een ontzettende koukleum ben, dus ik zal geen rokje of jurkje aan trekken, maar een spijkerbroek met een trui of tuniekje en ik zal mijn jas meenemen.

http://i43.tinypic.com/r9pd0z.jpg

Je ziet het niet zo goed, maar:
Morgen:
De kans op zon is 50%
De kans op neerslag-> regen: 20%
Het is dus waarschijnlijk dat de zon gaat schijnen en onwaarschijnlijk dat het gaad regenen.
Een middagtemperatuur van 11 graden, dat is dus niet zo warm.
Windkracht 4, dat is vrij hard.

En de wind komt uit het noordwesten.
Daar kan ik niet zo veel aan uitleggen, maar ik weet van Rotterdam, dat als de wind uit het zuiden komt, dat de wind dan minder koud is en dus ‘gunstig’ is.

Ik bedenk me trouwens net dat dat misschien ook wel gunstiger is voor Friesland, want dan komt de wind niet van de zee af, maar vanuit het binnenland en die wind is altijd warmer.

Morgen is er dus een koude harde wind.

Als ik jou was zou ik dus geen rokje of jurkje aantrekken, of je moet zeggen ik doe het met een dikke(re) legging/maillot.

Ja hoor, ik draag al zo’n 3 weken een legging wel tot helemaal op mijn enkels en met pantysokjes. Vindt het helemaal niet koud maar dat komt waarschijnlijk omdat ik altijd maillots of leggings aanheb xD